{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.858 visninger | Oprettet:

Kaster op hele tiden.. {{forumTopicSubject}}

Hej. Min lille Molly, hun går og kaster op hele tiden, men nu er det kun savl der kommer op. For hun vil hverken spise eller drikke og er nu begyndt at kunne mærke hendes rygsøjle virkelig tydeligt, hvilket man ikke kunne igår og så miawer hun helt vild når man tager hende op.. Nogle der har en ide om hvad det kunne være ? ;( syntes det er så synd for hende..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaster op hele tiden..
  • #1   1. apr 2013 Jeg tror der er noget galt med hendes mave. Det lyder som min Aidan.

    Da jeg skiftede kost hos min kat var han første ellevild men så 2 dage senere kastede han alt op og nægtede at røre den nye mad. Jeg prøvede alt og søgte rundt.
    Jeg fandt så ud af at den gamle tørkost han havde fået langsomt havde nedbrudt hans mave så han ikke længere kunne fordøje rigtig mad.

    Det hedder IBD - Inflammatory Bowel Disease. Hvis du spørger dyrlægen så kan dette ikke kureres medmindre din dyrlæge er forkæmper for Råfodring af katte så han forstår at det er tørkosten og vådkost der skaber problemet.

    Du kan læse på dansk om IBD her: http://www.netdyredoktor.dk/kat/sygdomsleksikon/i/ibd-hos-kat.aspx

    Her på engelsk kan du læse om hvordan du kan kurere din kat. Jeg har selv fulgt denne vejledning og fodre nu mine katte 100% råt og ingen af dem har kastet op siden Aidans mave blev behandlet.
    http://feline-nutrition.org/health/feline-inflammatory-bowel-disease-nature-and-treatment

    Jeg var også begyndt at kunne mærke Aidans rygsøjle inden jeg fandt frem til hvad der var galt. Min dyrlæge virkede ligeglad, men jeg kunne komme ind og få opereret min kat... hvilket virkede drastisk når jeg bare gerne ville have noget der kunne hjælpe hans mave så han ville spise igen.
    Aidan hapsede straks den kogte kyllinge ben suppe i sig(min elsker kylling) og så købte jeg den probiotics der er nævnt i articlen, Bio-kult på en hjemmeside der hedder www.naturbaby.dk


  • #2   1. apr 2013 Du skal til dyrlæge! Hvis hun ikke drikker og spiser, så er det ligegyldigt hvad grunden er, hun kan dø af det.

    Hun bliver hurtigt dehydreret og kan få ødelagt nyrene, hvis det ikke er dem som det er galt med?


  • #3   1. apr 2013 Helt enig med Jette..
    Dyrlæge og det kan kun gå for langsomt...


  • #4   1. apr 2013 Dyrlæge nu!
    Når den reager som den gør, så er den syg - ikke nødvendigvis alvorligt, men du må bide i det sure æble og tage den store tegnebog frem - det er helligdag.

    Det er ikke lige nu du skal eksperimentere med råfodring, det kan du gøre når du kender diagnosen.

    Vi er ikke dyrlæger, vi har gjort en masse erfaringer, men dette er akut og det løses ikke med råfodring nu og her!

    Så ring og få en snak med ham/hende - og kom endelig med en update om hvordan det er gået.

    Krydser fingre og god bedring til missen smiley


  • #5   1. apr 2013 Sascha:

    Husk lige at læse dette først inden du konkluderer at det er maden der har ødelagt maven:
    "Hvorfor får katte IBD?
    Årsagen til sygdommen er som sagt ukendt, men det formodes, at der er et utal af medvirkende faktorer: Fejl i immunsystemet, arvelig disponering, allergi, infektion-
    er, parasitter og meget mere."

    Jeg synes at det er positivt at du har opnået så gode resultater med råfodring, men glem ikke at ikke alle katte vil godtage råfodring og hvis du bruger KVALITETSFODER så er det første gang at jeg har hørt dette ske.
    Husk at se nuanceret på tingene.


  • #6   1. apr 2013 Det er den danske info der siger at årsagen er ukendt. Mens forskning viser at tørkost fodring og processeret fodring som vådkost er skyld i at kattens mave bliver nedbrudt.

    Jeg ved at ikke alle er klar til at rå fodre derfor hjælper jeg gerne med at finde det bedst mulige tørkost eller vådfoder.


  • #7   1. apr 2013 det kan være så mange ting, så derfor og især fordi du kan mærke et "stort" vægttab, så kan det ikke ske hurtigt nok at hun kommer til dyrlægen.

  • #9   1. apr 2013 Kan man få kontakt til dyrelægen nu ?

  • #10   1. apr 2013 Det er ikke nogen aprilsnar !!

  • #11   1. apr 2013 Katten skal i behandling - af en dyrlæge.

    Er helt enig med Felis - der går ofte fanatisme i BARF fodring.

    Iøvrigt kender jeg en der udelukkende BARF'ede i 15 år - når hun startede op lukke man ørerne. Hun var dygtig - også så katten ikke kom i mangel af noget. Idag fodres der primært våd og tørkost - og tænk konen har indrømmet hendes katte er mindst lige så god kondition og sunde.

    Min filisofi er der skal avles katte der kan tåle normalt foder - det giver da ingen mening at sprøjte dyr ud med immunforsvarsfekter. Og jo, det kan lade sige gøre


  • #13   1. apr 2013 Tusind tak for hjælpen allesammen.. Jeg ringer til dyrelægen nu..

  • #14   1. apr 2013 Håber på en update smiley

  • #15   1. apr 2013 Held lykke med katten smiley godt du søger dyrlæge

  • #16   1. apr 2013 Krydser fingre smiley

  • #17   1. apr 2013 Felis: Når du stadig ikke forstår hvad jeg snakker om så synes jeg du skal blande dig uden om. JEG ER MODSTANDER AF BARF!
    Jeg følger en naturlig fodring af katte baseret på deres naturlige bytte.

    Jeg skrev hvad jeg skrev fordi de symptomer Stine beskriver lignede nøjagtig de samme symptomer min Aidan fik. Jeg tog ham til dyrlægen men måtte vente et par timer så jeg søgte information omkring andre der havde katten som havde kastet op og nægtede at spise. Mange fortalte at deres dyrlæge havde sagt at kattens mave var i uro of de fik derfor nogle mælkesyre produkter(probiotics) som f.eks kunne være Fortiflora. Da jeg kom til dyrlægen forklarede jeg hvad der var galt med aidan hvorefter de siger de ikke kan gøre andet end at give ham en operation dagen efter "Operation! hvorfor?"- svaret var at de ville se hvad der var galt i hans mave. Det er jo sådan set fint nok men jeg spurgte om det ikke var muligt at få noget der kunne berolige hans mave og genoprette balancen da det jo bare virkede som om at han havde reageret overfor maden. Nej den slags kunne man ikke få sagde min dyrlæge men han kunne give mig noget præ-fordøjet tørkost.

    Jeg tog min kat og gik for sådan noget vil jeg ikke finde mig i. Jeg VED der findes probiotics til katte og jeg VED at dyrlæger kan give en sprøjte der kan berolige kattens mavesyre men tydeligt ville min dyrlæge bare tjene lidt penge på en kikkert operation.

    Derfor skriver jeg min erfaring til Stine da det er langt fra altid man kan stole på dyrlægen og specielt ikke hvis det handler om kost.


  • #18   1. apr 2013 Sasha,

    Så find dog en anden dyrlæge - du bor i København - der er rigtig dygtige dyrlæger i det område.

    Du skal passe på med at låse dig fast i og rådgive efter hvad du har oplevet med din kat - det kan altså skyldes andet.


  • #19   1. apr 2013 Jeg er skam også på udkig efter en anden dyrlæge. Bare ærveligt når nu de kun lå 5 min gang væk at få sådan en behandling.

    Jeg er helt enig med Dig Lis. Der kan være andre årsager men man kan jo kun rådgive ud fra egen oplevelse. Jeg støtter skam også op om at Stine bør tage katten til dyrlæge men min første reaktioner er desværre præet af min dårlige oplevelse med dårlægerne når det kommer til maveonde hos katte.


  • #20   1. apr 2013 Tja, der bor også en "ko" dyrlæge tæt på mig - så jeg kører gerne længere, det har sparet mine dyr og mig for meget.

    Intet er mere frustrende end dårlig mave - og det er det også for dyrlægen er der ikke en påviselig årsag


  • #21   1. apr 2013 Og i forb. med Lis' indlæg KUNNE det jo have været nødvendigt med den kikkertundersøgelse, men hvis klienten ikke vil gå med til det sååååå.....
    I øvrigt har al medicin bivirkninger og det er måske derfor at vedkommende har valgt at bruge en anden strategi.


  • #22   1. apr 2013 I mit tilfælde virkede de fuldstændig ligeglad Marianne. Jeg fortalte at jeg inden for 24 timer kun havde fået 1 skefuld mad i Aidan men slog de hend og sagde jeg kunne få en dyrlæge tid næste dag... Og derefter ville de vente endnu en dag med kigget undersøgelse. Aidan kom ikke engang ud af sin transport kasse. Dyrlægen lyttede kun hva djeg fortalte uden at tjekke ham.

    Jeg følte mig ikke tryg ved den behandling Aidan fik omkring sin maveproblem selvom jeg ved alle andre behandlinger synes jeg har fået gode råd og vejledning fra dem.

    Undskyld vi går lidt Off Topic med din tråd Stine smiley


  • #23   2. apr 2013 Hej.
    Her er lige en opdatering på Molly. Jeg tog til dyrelæge med hende i går, hun lyttede på hende, sprøjtede noget væske ind i hende og noget kvalme stillende og fik afvide at jeg idag skulle tage til hendes rigtige dyrelæge og få taget blodprøver og røngten billeder af hende..
    - Jeg fik en tid til hende kl. 13:30 og hun har stadig ingenting spist siden igår. Hun er nu blevet indlagt ved dyrelægen og jeg kan hente hende kl. 16:30 ! Hvor der vil komme nogle svar på røngten billeder og så vil jeg få afvide hvad der er galt med hende.. Men de har lige ringet til mig nu, kunne ikke lige nå at tage den. - Så nu vil jeg lige løbe ned til katten ! Så det var lige den korte opdaterering for lige nu. Skriver igen senere. KNUS ! smiley


  • #24   2. apr 2013 Åhh godt du kom afsted med Molly, håber de finder ud af hvad der er galt og finder den rette behandling..

    Venter pænt på næste opdatering.. Uhhh


  • #25   2. apr 2013 Håber du kommer med gode nyheder smiley

  • #27   2. apr 2013 Sasha:
    Så har du også haft en dårlig oplevelse hos en dyrlæge - og det er træls, for det er ikke noget man bare glemmer.


  • #28   2. apr 2013 Hej igen..
    Her er lige lidt flere opdatering. Efter de havde taget røngten billeder, ringede de til mig og bad mig komme. Jeg kom derover, de viste mig et billed af Mollys tarme - der viste sig hun havde spist et eller andet form for tråd, og det havde faktisk snurrede tarmene sammen. Jeg havde valget mellem aflivning eller hun vil blive opereret, men de vidste desværre ikke om det vil hjælpe hende.. Jeg valgte at få hende opereret - Hun er nu blevet opereret ligger fuldstændig bedøvet i transport kassen og står inde i soveværelset hvor der er dejlig varmt, trækker stille og rolig vejret. Men imorgen skal hun til dyrelæge igen og hvis hun har det fint og virker til at have det okay, så skal vi bare se den næste uges tid an. Men hvis hun ligger og bare er doven og har det rigtig skidt imorgen - bliver det en aflivning (HAR DYRELÆGEN BESTEMT) smiley :'( JEG HÅBER SÅ MEGET PÅ DET BEDSTE !! ... Jeg er virkelig dybt ulykkelig..


  • #29   2. apr 2013 Stine jeg krydser fingre for jer smiley det var en slem opdatering, altså bortset fra, at hun trækker vejret, jeg håber det bedste for jer og hvor var det godt du kom afsted.

  • #31   2. apr 2013 Hvor var det godt du kom af sted og jeg håber inderligt at det bette skind klarer sig igennem. Held og lykke

  • #32   2. apr 2013 Øv altså,:( men godt du kom til dyrlæge og jeg krydser fingre for at tingene ser lyse ud i morgen.. smiley


  • #33   2. apr 2013 Hun har lige miawet lidt. Men jeg har valgt bare at lade hende ligge i transport kassen.
    - Det er vidst også snart ved at være på tide at hun skal vendes..


  • #34   2. apr 2013 Åhhhrrrrr krydser så meget finger..!

  • #35   2. apr 2013 En god nyhed.. Hun er kommet ud af kassen og bor nu på badeværelset til imorgen tidlig når vi skal til dyrelæge igen ! Hun er begyndt at spise igen og super kælen !! Men hun er lidt ustabil på benene endnu , men hun er jo også lige vågnet op efter narkose !!

  • #36   2. apr 2013 Det må da være et godt tegn at hun spiser...

    Nøj hvor jeg krydser fngre for jer begge 2 smiley


  • #37   3. apr 2013 Hold da fast, det er en gyser dette her!
    Krydser alt hvad jeg kan.


  • #39   3. apr 2013 Ny opdatering igen..
    Molly musen har lige været til dyrelæge igen, for at få noget smerte stillende. Men hun startede lige morgenen ud med at falde i toilettet ! - men det gik kun ud over hendes hale og hendes bagben , men så måtte vi lige duppe hende lidt tør og så til dyrelæge - men hun ser fin ud og chancen for hun overlever er stor ! Men den næste uge er stadig alt afgørende ! - men vi krydser alt vi kan og hun render bare rundt og springer på en, hvis man lige er ved at ordne noget andet fordi hun vil snakkes med.. Så nu kender jeg hende igen smiley det er så skønt


  • #40   3. apr 2013 smiley det lyder fint smiley så kommer der et juhu når den første pølle kommer smiley

  • #41   3. apr 2013 Ja men er lidt i tvivl om hun drikker! Det ser ikke ud til der er så meget vand i skålen mere, men det skulle da virkelig ikke undre mig, det er hunden der har været i gang smiley de andres mad er jo mere spændende end sit Eget og det samme med vand

  • #42   3. apr 2013 Det lyder dejligt Stine, håber det bliver ved med at gå fremad, det er ofte utroligt hvor godt og hurtigt katte kommer sig, så jeg fortsætter med at krydse hvad krydses kan for lille Molly smiley

  • #43   3. apr 2013 Du kan give vådkost, for så får hun væske og mad på en gang smiley

  • #44   3. apr 2013 Det lyder da positivt og jeg vil lige som Jette anbefale at give hende vådkost, altså dåsemad. Vædske er meget vigtigt ved du. smiley


  • #45   3. apr 2013 Krydsede fingre herfra.

    Husk at holde godt øje med bakken, når der kommer en 'pølle' er det et rigtig godt tegn.

    Fortsat god bedring


  • #46   3. apr 2013 Jeg holder øje med hende !! Jeg glæder mig jo nærmest som et lille barn til der kommer en pølle.. - hun har fået noget helt specielt mad fra dyrelægen - hun må ikke få særlig meget, så nu kommer hun ikke lige hjem den næste uge - for Fie vil jo nok lege og vil ikke risikere at der sker noget med såret !

  • #47   3. apr 2013 Det kan være han giver Hills AD, det bruger de tit til ny opererede, vi fortsætter med at krydse fingre smiley

  • #48   3. apr 2013 Har fået noget i/D noget smiley

  • #49   3. apr 2013 Ok det er mave skåne kost smiley

  • #50   3. apr 2013 Jeps smiley jeg har et spørgsmål Til jer, håber på et svar - hun får ca en spise ske mad af gangen. Hun må ikke få for meget - hvor lang tid tror I så ca der går inden der sker noget i maven på hende og der kommer noget ud ?

  • #51   3. apr 2013 Molly ca 15 timer efter operationen smiley

    profilbillede
  • #52   3. apr 2013 .? Det ved jeg ikke smiley er det tør eller våd ID du har og drikker hun?

    Hvor ser hun sød ud smiley håber der snart kommer noget igennem.


  • #53   3. apr 2013 Det kan jeg desværre ikke svare dig på Stine men jeg vil tro der nemt kan gå et par dage eller 3, det kommer jo også an på hvor mange gange om dagen hun får en spiseskefuld, man kan jo ligesom sidestille det med at min som får ca 150g vådmad og 30-40 g tørmad om dagen, hun pøller 1 gang om dagen, men du skal også have med i beregningen at hun jo har været helt tømt..

    Jeg håber snart det vil vise sig at hun klarer sig igennem det..


  • #54   3. apr 2013 Hun har fået noget ca tre gange i dag, hun er langsom om at spise, men vand ryger der masser ned af ! smiley

  • #55   3. apr 2013 Så er der bare at sige: Kæmp for pokker Molly KÆMP!
    Denne omgang vil i hvert fald vise hvor livskraftig hun er.
    Superglad for at det går fremad.

    Det med afmåling af maden, så erfarede jeg da jeg fodrede med I/D for mange år siden at det er utrolig drøj, så det kan være at det mætter mere ende det normale foder.
    Hvis hun hygger sig ved vandskålen konstant skal du være på vagt, men hvis det er tørkost, så skal hun også drikke meget.


  • #56   4. apr 2013 Marianne, du skriver:

    "<i>Hvis hun hygger sig ved vandskålen konstant skal du være på vagt, men hvis det er tørkost, så skal hun også drikke meget.</i>"

    Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener?

    Jeg er (som veterinærsygeplejerske) selvfølgelig klare over, at overdreven drikkeri <i>kan</i> være symptom på forskellige sygdomme, men er det det, du tænker på?

    Stine: Jeg synes det lyder til at det her kommer til at gå godt, krydser fortsat fingre

    smiley


  • #57   4. apr 2013 Hun drikker og spiser som katte normalt vil gøre. Har en killing mere, og de drikker og spiser omkring det samme.
    -Molly er bare super frisk i dag. Leger lige lidt, spiser og drikker lidt og sover og så vil hun kæles med smiley

    Igår blev hun heeeelt vild, da min søster lige var på besøg ved min mor (hvor molly bor den næste uge) Hun var heeelt tosset med min søster - har hun så alle dage været. smiley Det dejligt.


  • #58   4. apr 2013 Hvor lyder det dejligt, det lyder bestemt til at hun nok skal komme igennem dette..

    Venter vi stadig på den første pølle??


  • #59   4. apr 2013 Dejligt det går så godt smiley hun var måske også vild med de besøgende, fordi hun kan dufte hendes med kat smiley håber der snart kommer nr 2.

  • #60   4. apr 2013 Det lyder rigtig godt Stine smiley
    Hun skal nok klare sig igennem det her smiley


  • #62   4. apr 2013 Nej hun har lavet tre små pøller !! Så det er bare dejligt !!!
    Min søster er gravid og var sat til i lørdags, min mor snakkede om det måske var hendes mælk hun kunne lugte , men ved det ikke - for min Søster har godt nok også en kat der er i løbetid lige nu ..


  • #63   4. apr 2013 Hvor skønt, det er 'kun' katte-tosser, der kan glæde sig over den slags tror jeg

    smiley


  • #64   4. apr 2013 Ajjjjj hvor dejligt så er der gennemgang, så er jeg ret sikker på at hun nok skal komme sig helt, det tager bare noget tid, men komme sig tror jeg nok hun gør nu smiley

    Jubiiii smiley :D smiley

    (Ja Pia man skal nok være ret tosset med katte, for at finde glæden i pøller smiley smiley )


  • #65   4. apr 2013 Jeg er også katte tosset ! Min kæreste er ved at være træt af at jeg er så glad for katte ! Men det hans problem - for mine katte er meeeeget vigtige for mig, og skal have det så godt som overhovedet muligt !!

  • #66   4. apr 2013 Kærester kommer og går smiley men kattene er der altid smiley

    Dejligt det går så godt smiley


  • #67   4. apr 2013 Præcis smiley
    - men dyrelæge besøget i dag er nu overstået og hun savler heeelt vild !! - men det gjorde hun også første gang hun kom fra dyrelæge Af


  • #68   4. apr 2013 Det er sansynligvis pga stress hun savler..

    Min savler også nogle gange når hun er med ude og køre bil, hvilket hun bestemt ikke kan lide, så der stresser hun helt vildt, så det undgår jeg i det omfang det er muligt..


  • #69   4. apr 2013 Okay.. Molly hun SAVLER heeelt vild, det stopper slet ikke igen, men håber det hjælper når hun kommer hjem igen

  • #70   4. apr 2013 Jamen da jeg skulle teste om Tøsen kunne klare at køre helt til Bornholm, da havde jeg hende ude at køre en tur, og da savlede hun også helt vildt, det var ikke dryp, men det løb ud af munden på hende og hun gispede, det var klart stress relateret, og stoppede først ca en halv times tid efter vi var kommet hjem..
    (kan lige nævne at hun kom med til Bornholm, men fik nogle bach dråber, og hun stressede slet ikke på køreturen, men det er sidste gang jeg tager hende med på ferie)

    Jeg kan forstå at Molly ikke er hjemme hos dig hvor hun ellers er tryg, men hos din mor, måske er det derfor hun stresser mere og savler, men ellers ville jeg da klart høre dyrlægen ad om det er noget du skal bekymre dig om..


  • #71   4. apr 2013 Det kunne da godt være, man skulle lade min mor få Fie ud i stedet for - så Molly kan komme hjem til vante omgivelser

  • #72   4. apr 2013 Jeg tror det ville være mindre stressende for hende, især hvis hun ikke er vant til at være hos din mor..

  • #73   4. apr 2013 Hvorfor tør du ikke tage begge hjem nu? Der er jo kommet lort smiley mine katte kan ikke lide at blive skilt ad, når de har været i narkose, må jeg lukke den raske kat ind på badeværelset til den som er ved at komme sig, ellers bræger de på begge sider af døren smiley

  • #74   5. apr 2013 Jeg ville nu bare lade dem gå sammen hvis jeg var dig smiley

    Min erfaring er nemlig at allerede efter få dages adskillelse giver det problemer når de skal være sammen igen..


  • #76   5. apr 2013 Jeg har fået afvide af dyrelægen, at jeg ikke må sætte dem sammen - her den første uge.

  • #77   5. apr 2013 Sagde h*n noget om hvorfor?

  • #78   5. apr 2013 Det er fordi at Fie er meget vild og vil rigtig gerne lege og tumle vildt.
    - Og Molly skal lige have lov til at komme helt ovenpå, inden de skal sættes sammen igen...
    Jeg syntes også selv at det er synd at de ikke er sammen, og jeg kan også sagtens høre på Fie at hun mangler Molly. Men jeg regner med at de skal sættes sammen igen på søndag.. Det var i Tirsdag hun blev opereret..


  • #79   5. apr 2013 Nu ved jeg ikke hvor stort et operations sår hun har, eller hvor hun blev åbnet op henne...

    Men de gange jeg fx har fået steriliseret hunkatte har de bare fået en bodystocking på (fordi de har flået i stingene) og så er de blevet sat sammen med resten af flokken samme dag..

    Men godt at de snart bliver lukket sammen igen...

    Du skal dog være forberedt på at der godt kan komme magtkampe når de har været adskilt så længe, og lad dem bare selv finde ud af det, de skal lige finde ud af hierarkiet igen...


  • #80   5. apr 2013 Jeg ville lytte til dyrlægens råd og lade dem blive adskilt til Molly er helt klar. Better safe than sorry. Godt at høre at det går bedre med din fine missepige smiley

  • #81   22. aug 2013 Her næsten fem måneder senere, begynder jeg godt nok næsten at gå i panik igen!
    Det går bare så SUPER godt med Molly, hun er kommet sig godt oven på operationen - hun er blevet lidt mere sky, hun vil kun snakkes med, hvis det er mig og jeg sidder i sofaen.. Men i går da jeg skiftede kattebakke, kunne jeg se der var blod i afføringen fra en af kattene, men problemet er at jeg har tre katte, det er dog kun de to af dem der bruger katte bakken. Jeg har været i gang med at undersøge hvem af dem det er der bløder - Molly har flere gange været i bakken, og jeg har en svag idé om at det måske er hende der har blod i afføringen! smiley Skal jeg ringe til dyrelægen?


  • #82   22. aug 2013 Hvor godt det går super med Molly smiley

    Mht blod i kattebakken, så ville jeg nok lige se om det var der igen næste gang hun er på bakken, det kan jo blot være et bristet blodkar i endetarmsåbningen, hvis katten ikke virker sløj eller noget..

    Kunne du se om blodet var mørkt eller lyst??
    Hvis det var mørkt så kommer det længere oppe fra tarmen, hvis det er lyst så er det fra den nedre ende at tarmen, gerne omkring åbningen..


  • #83   22. aug 2013 Det var mørkt det blod. Har snakket med dyrelægen og jeg skulle lige se det an med hende.
    - Om det ikke bare lige var en enkel gang


Kommentér på:
Kaster op hele tiden..

Annonce