B&B Petguard loppespray? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har luret lidt på B&B Petguard spray og ville høre om det er noget i kender til? Evt. har erfaringer med?
Vi har rimelig mange problemer med lopper og vi bekæmper, bekæmper og bekæmper, men lige lidt hjælper det.
Nu står vi så og skal flytte og håber det kan hjælpe på det.
Vi har godtnok en spray mod lopper til hjemmet, men den er giftig for dyr og er derfor ikke optimal her da jeg helst vil undgå at skulle lukke kattene inde.
Men B&B Petguard er økologisk og non-toxic for dyr, det kan bruges både i hjemmet og på dyrene og det lyder i mine ører rigtig optimalt. Meeen de sælger jo så meget skidt på markedet.
Er det noget i har prøvet? Hvad var resultaterne?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.503
Jeg købte et brugt kradsetræ tidligere på året og ville sikre mig at der ikke var lopper at finde som kunne komme med ind, så sprayede først med sprit så med loppesprayen..
Men da jeg jo ikke ved om der var lopper eller loppeæg i kradsetræet så er det jo svært for mig at sige om det virker, men kan dog sige at jeg ikke har oplevet lopper
apr 2012
Katte: 3 Emner: 19 Svar: 306
apr 2012
apr 2012
Det er derfor jeg søger nogen der har direkte erfaring med B&B Petguard.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 69 Svar: 9.952
Jeg er alt andet end glad for gift, men har da givet mine katte Advantage.
Og så har jeg en damprenser til hvis nu der skulle komme lopper til huse, så krapylet kan blive skoldet ihjel.
apr 2012
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 69 Svar: 9.952
Gør de næste indflyttere en tjeneste, og få boligen sprøjtet med Trinol eller noget, når I har flyttet jeres ting. (Det er giftigt stads, men damper vel af i løbet af få dage).
apr 2012
Vi har fået sprøjtet gift ind i lejligheden da vi forrige sommer var invaderet af flyvemyrer, og det er ved at være tiden til de kommer. Så ind med gift også kommer lejligheden til at stå i 14 dage før der flytter nye ind. Heldigvis.
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 7 Emner: 25 Svar: 113
B&B Petguard loppespray?