1.386 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 70 Svar

FREMLYSNING 8723 LØSNING FREMLYSNING 8723 LØSNING

D. 04-06-2013.

Denne lille hunkat har holdt til på min terrasse på Gl. Præstegårdsvej i 2 dage nu.
Hun er meget kontaktsøgende, og meget knoglet at røre ved.. Virker sulten.
Jeg har desværre ikke mulighed for at tage hende ind pga. mine egne katte, men jeg har givet hende et halsbånd på fra Dyrenes Beskyttelse med mit tlf.nr. i håb om at en ejer ringer og fortæller mig at hun ikke er blevet væk!
Hjælp mig med at få budskabet ud, så hun kan komme hjem hurtigst muligt!
Kontakt mig hvis du kender noget til katten.
Tlf.nr. udleveres kun over Privat Besked!

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FREMLYSNING 8723 LØSNING
  • #1   4. jun 2013 .

profilbillede
  • #2   4. jun 2013 .

profilbillede
  • #3   4. jun 2013 Nårrhh hvor er hun søøød smiley

Jeg håber du finder ejeren, har du delt på facebook nogen steder, jeg tænker på nogle af alle de efterlysningssider der er??

• #4   4. jun 2013 Nej hvor hun ligner min Mille, som forsvandt fra Randers. smiley

• #5   4. jun 2013 Lotte du kan godt sætte vand ud, i denne varme er det nok vigtigst, og det burde ikke holde hende hos dig, hvis hun fodres af en ejer.

• #6   4. jun 2013 Naboen er begyndt at fodre på hende, selvom jeg frarådede det...
    Men må indrømme at jeg selv var fristet, da tanken om at hun måske ikke havde fået mad i 2 dage var frygtelig..
    De har også stillet vand udenfor...

Jeg vil bruge hele dagen i morgen på at stemme dørklokker.. Løsning er ikke så stor igen...
    Så vil jeg lave nogle sedler med billede og hænge i de par butikker vi har herude, og smide i nogle postkasser...

Lykkes det ikke at finde ejer i morgen, vil jeg tage kontakt til KV...

Jeg frygter desværre at katten er drægtig.. Hun er meget firkantet og maven er hård.. Det føles ikke som en "orme mave" smiley

Det forstærker blot min frygt om at hun måske er blevet dumpet, hvis hun er med killinger....

• #7   4. jun 2013 Årrh stakkels pus smiley

Jeg håber du finder en evt ejer, men hun kan jo lige så vel være dumpet desværre smiley

• #8   4. jun 2013 Hvis ingen vil kendes ved den, s kontakt dyrenes beskyttelse eller sådan noget..
    Ikke at få mad og vand over længere tid, og måske være drægtig er vel ikke en ret god kombi?
    Håber hun kommer hjem, eller i såfald et sted, hvor der bliver taget sig 100% af hende smiley

• #9   4. jun 2013 Jeg vil bruge så meget af dagen i morgen som muligt på at finde hendes ejere...
    Lykkes det ikke, ringer jeg til KV/DB og beder om hjælp..

Men lige en ting.. Den firkantede mave jeg snakkede om..
    Tror måske det var fordi hun lige havde grovædt ovre hos naboen..
    For i eftermiddags da jeg kom hjem (og tog billeder) var hun ikke lige så tyk...
    Men synes stadig hun virker lidt rund i det...

• #10   5. jun 2013 Nu er lillemissen fremlyst diverse steder på facebook..
    Jeg har smidt hende ind på Dyrenes Beskyttelse og Kattens Værn's sider..
    Er i gang med at printe sedler ud nu, som jeg skal ud med senere..

Er der mere jeg kan gøre???

• #11   5. jun 2013 Jeg ror ikke der er mere du kan end det du allerede gør smiley
    Held og lykke..

• #12   5. jun 2013 Tak Heidi..
    Min søster kommer her om en times tid og hjælper mig..
    Håber det lykkes!

Naboen har givet missen husly og mad, så hun lider ingen nød her imens vi søger..
    Og de er indforståede med at jeg ringer til KV hvis ikke det lykkes at finde ejer.

• #14   5. jun 2013 Tak, jeg er slet ikke medlem af alle de sider der, så må hellere lige ind i dem smiley

• #15   5. jun 2013 De fleste er åbne grupper, men der nu også ufatteligt mange efterlysnings sider på FB jeg tror heller ikke jeg kender dem alle, men man er jo nød til at sprede budskabet så bredt så muligt smiley

• #16   5. jun 2013 Ja nemlig

• #17   6. jun 2013 Så er lillepigen indfanget. Hun står nu i en transportkasse på badeværelset. Kæresten er lige på trapperne, så turen går snart afsted til dr. dyr og tjekke om hun er chippet. Og forhåbentligt få be- eller afkræftet om hun er drægtig.
    Viser hun sig at være drægtig har jeg en aftale med Hittekilling.dk smiley

• #18   6. jun 2013 Nå.. Så er vi hjemvendt fra dyrlægen. Hun var IKKE chippet smiley Og han syntes heller ikke at kunne mærke nogle killinger - og så rund som hun er burde de være tydelige at mærke, hendes dutter er heller ikke røde.. Han mente at det skyldes orm, så hun fik en ormepille, og så viste det sig også at det bette pus har øremider, så det fik hun også lige noget imod... Det kostede mig 150 kr., men hvis det gør at hun får det lidt bedre er det det hele værd smiley Jeg ved ikke lige hvad jeg videre gør, Hittekilling.dk ville jo kun hjælpe hvis det viste sig at hun var med killinger... Hun har fået en tranportkasse med et håndklæde at ligge i udenfor, så hun kan krybe i ly HVIS der skulle komme regn.. Og selvom jeg godt ved det er FY, har jeg stillet foder og vand ud til hende.. Jeg tror lige så godt jeg kan forberede mig på at finde hende et hjem, men selvfølgelig skal fremlysningerne lige have lov at blive set! Men derfor er det nok ingen skade til at være på forkant og have et hjem på hånden...

• #19   6. jun 2013 Er der nogen her som ved om der er nogle regler for hvor længe man skal fremlyse en kat før man kan tillade sig at søge efter et nyt hjem til den???

• #20   6. jun 2013 Tror ikke der er regler som sådan, men fx Tingskovens Dyreinternat (Dansk Dyreværn Århus) fremlyser katte med foto på hjemmesiden én uge, inden de kan overdrages til nyt hjem.
    Man må forvente at ejere til bortløbne katte selv efterlyser vidt og bredt og tjekker fremlysninger.

Dejligt at du tager hånd om hende og fremlyser hende. smiley
    Håber der dukker en ejer op, der savner hende.

• #21   6. jun 2013 Jeg har lidt planer om at kontakte nogle internater m.m. i morgen...
    Måske stikke dem en lille hvid løgn om at hun har været her i 14 dage, så er de lidt nemmere at stikke i smiley

• #22   6. jun 2013 Arh, nok ikke så smart at fylde dage på, hvis nu ejeren dukker op. Jeg tænker, hvis ejer efterlyser via et internat, og internatet så siger, at katten har været væk i 14 dage, så udelukker ejer, at det kan være hans/hendes kat.

Og Lotte, det er altså IKKE fy at stille vand og mad ud til en mager kat, der viser tegn på at være blevet væk hjemmefra. Tværtimod.

• #23   7. jun 2013 <i><b>"Arh, nok ikke så smart at fylde dage på, hvis nu ejeren dukker op. Jeg tænker, hvis ejer efterlyser via et internat, og internatet så siger, at katten har været væk i 14 dage, så udelukker ejer, at det kan være hans/hendes kat."</b></i>

Kan der selvfølgelig være noget om... Men så en uges tid i hvert fald.. Den kom her nemlig mandag..

<i><b>"Og Lotte, det er altså IKKE fy at stille vand og mad ud til en mager kat, der viser tegn på at være blevet væk hjemmefra. Tværtimod."</b></i>

Jeg har bare altid fået at vide at man aldrig må fodre på en tilløber, da den så vil blive.. Men nu tænkte jeg at jeg har jo mere eller mindre taget ansvaret for katten alligevel...

• #24   7. jun 2013 Klart at man ikke fodrer på naboens velnærede kat. Men en bortløben, sulten kat må da have hjælp! inklusive mad at overleve på, indtil ejer er fundet, eller der er fundet en anden løsning.

Jeg citerer lige (med tilladelse) igen igen fra en mail jeg fik af Ingeborg Arndal fra Kattens Værn :

<b><i>**Jeg kan faktisk ikke forestille mig, at nogen ansat i KV kan have frarådet fodring af forhutlede tilløbere. Det vil i så fald være stik imod foreningens officielle holdning. Det, vi kan have frarådet, er fodring af raske, velnærede tilløbere i de første dage, man har dem tilløbende, sådan at man ikke holder katte til, der faktisk har gode ejere i nærheden.**</i></b>

• #25   7. jun 2013 Ah okay...

Jamen hun har i hvert fald fået en skål foder og vand derud i går aftes..

Før da jeg gav mine egne de bløde gufstænger fra LIDL sad hun uden for vinduet og så på..
    Så forbarmede jeg mig altså og gik ud og gav hende én også smiley

• #26   7. jun 2013 Jeg håber du finder et hjem til hende, hvis hun ikke kan komme hjem igen, og godt du har overskuddet.

• #27   7. jun 2013 Godt du forbarmer dig Lotte :-). Jeg vil sandelig håbe, at nogen vil gøre det samme for mine katte, hvis de - gudforbydedet! - en dag skulle blive væk.

• #28   7. jun 2013 Her bliver jo helt tomt når hun er væk smiley

• #29   7. jun 2013 Farvemæssigt passer hun da også meget godt til flokken Lotte smiley

Kunne i ikke bare beholde hende som ude mis smiley

Ej pjat jeg håber en ejer dukker op, enten hendes egen eller en sød person som bare må eje hende, for hun er da en lille charmetrold smiley

• #30   8. jun 2013 Tro mig, havde mine boligforhold været anderledes.
    Så der var en lun lade/garage eller lignende...
    Så havde jeg beholdt hende som udemis smiley
    For hold nu op hun er lækker... Noget af det mest kælesyge jeg nogensinde har mødt smiley

• #31   9. jun 2013 Der er stadig intet nyt... Hun var væk hele dagen i går, men er her igen i dag.. Ved ikke om hun har været lukket inde et sted, for hold nu op hun var sulten da hun kom her i morges..
    Vil få snakket med nogle internater i morgen.
    Nu har hun været her 1 uge og det er synd at hun bare skal gå rundt derude, for hun bevæger sig overhovedet ikke væk fra matriklen...

Og så har jeg en bange anelse om at naboen prøver at "stjæle" hende (måske hun har været dér hele dagen i går???)...
    Jeg var jo ude og stemme dørklokker i onsdags....
    Og tirsdag havde de sagt at jeg da ikke behøvede at have så travlt med at finde ejeren, for de kunne jo bare beholde den..
    Her de sidste dage er mine sedler så lige så langsomt forsvundet fra butikker og busskure...
    Naboen nærmest ignorerer mig (de plejer altid at sige hej når vi går forbi hinanden)..
    Og det foder og vand de havde stående ude på deres terrasse er pludselig væk (måske de har stillet det indenfor???)...

Det hele virker sådan lidt mystisk..

Jeg vil bare gerne have det lille myr væk herfra så hurtigt som muligt, så der kan blive taget god hånd om hende..
    Naboen er SLET ikke egnet til at have dyr, de drikker rent ud sagt som et hul i jorden alle ugens 7 dage.. Jeg tror ikke de kan tage vare på et lille liv..

• #32   9. jun 2013 Og så havde vi lige en lille nussetur før smiley

profilbillede
  • #33   9. jun 2013 Hun er SÅ skøn!
    Nogen MÅ altså savne hende smiley

profilbillede
  • #34   9. jun 2013 Ja var det ikke fordi de drak, kunne det jo være godt hun flyttede ind hos naboen, men det lyder ikke som et stabilt hjem smiley

• #35   9. jun 2013 Det tror jeg bestemt heller ikke at det er Jette...
    Nogle gange kommer de så voldsomt op at skændes at man kan høre tingene flyve rundt derinde..
    Én gang var jeg lige på nippet til at kontakte politiet, for det lød ret voldsomt derinde, og kvinden skreg vildt hysterisk noget om at han skulle fandeme ikke slå hende..
    Og det sker min, én gang i måneden at de tager sådan en tur..
    Ikke noget jeg ville byde et lille levende væsen!

• #36   9. jun 2013 Enig

• #37   9. jun 2013 Okay.. Måske lidt nyt om missen.. En fra en loppemarkedgruppe i Hedensted/Løsning omegn mente at hun måske genkendte katten.. Den har vist været hos hende i et par dage for noget tid siden.. Og hvis det ER den (hvilket hun var ret sikker på) har den været væk hjemmefra i NOGET tid, og ejerne er vist ret ligeglade med den smiley
    Derudover har den også været på NOGET af en tur, for så bor den 6-8 km herfra.. Hun mente også at det bedste for katten var at finde et internat der vil tage den ind...

• #38   9. jun 2013 Lotte **ejerne er vist ret ligeglade med den**

Hvis de er det, så skulle de SKAMME sig! Og hvis de har set dine opslag, så skulle de skamme sig en tand mere for ikke at have reageret.

Jeg håber sådan, at katten får et hjem hos en familie, der er værdig til at have kat!

• #39   10. jun 2013 Øv hvor trist hvis det forholder sig sådan at nogen rent faktisk ejer den og ved den er væk men er pænt lige glade smiley hvis folk ikke ønsker deres dyr mere af den ene eller anden årsag, hvorfor hulan opfører man sig så ikke anstændigt nok og sørger for at katten får nyt hjem eller giver den til et internat??
    De fatter jeg simpelthen ikke smiley

Lotte jeg håber du finder en internat som kan tage katten så den får en chance for et godt liv smiley

• #40   10. jun 2013 Planen er at få ringet til så mange internater som muligt i dag, og håbe på at få en aftale i hus...
    Det bette pus skal væk fra gaden nu!

Det har i øvrigt pyntet på hende, at hun har fået lidt ordentlig mad mens hun har rendt her, hun er begyndt at få lidt sul på kroppen smiley

• #41   10. jun 2013 Så fik jeg endelig fat i et internat der virkede åben for at hjælpe.
    Brande Internat, som samarbejder med Dyrenes Beskyttelse, og de ligger forholdsvis tæt på smiley
    Han bad mig ringe til Kredsformanden i min kommune, så hun kunne vurdere om katten kunne tages ind.
    Og det gjorde jeg så..
    Hun synes jeg har gjort et stort stykke arbejde for at finde kattens ejer, og alle de ting hun normalt ville have foreslået har jeg allerede prøvet.
    Så nu skal jeg have fat i Brande Internat endnu en gang (de har telefontid igen i aften) og aftale nærmere, de skal så sende et eller andet dokument til hende Kredsformanden jeg snakkede med, som hun skal underskrive, og så kan der endelig ske noget!
    Hvor er det dejligt at vide at lillepigen snart kan komme ind hvor der er nogen som vil tage sig grundigt af hende smiley

• #42   10. jun 2013 Hvor lyder det godt Lotte, så er der håb for lille missen, så krydser vi fingre for at der kommer en dejlig familie forbi der lige ønsker sig sådan en smuk kælen pigemis smiley
    Så hun kan komme hjem og få kærlighed hver dag hos en blivende familie..

• #43   10. jun 2013 Håber hun får en familie som behandler hende dejligt. Forstår godtnok ikke hvordan NOGEN kan være så ligeglade med deres dyr, som ejeren må have været.
    Hun har sikkert nydt, at nogen faktisk gider hende;)

• #44   10. jun 2013 Har snakket med internatet og veninden som skal køre nu... Jeg kan komme med lillemis i dag, inden kl 20... Og jeg har ca. 1 times kørsel.. Det betyder at misser har 1 time til at dukke op.. Har været ude og rasle med madskålen, men har ikke set skyggen af hende.. Hele lørdag var hun her heller ikke, men til gengæld forlod hun slet ikke min terrasse hele dagen i går.. Håber bare at hun når at dukke op.. Ellers kan jeg komme med hende i morgen, hvis hun da dukker op.. Så snart jeg ser hende, bliver hun taget ind, også selvom det måske betyder hun skal være på badeværelset i nat og i morgen til jeg får fri fra arbejde.. Nu SKAL jeg altså have hende, så hun kan komme et sted hen hvor hun er i sikkerhed!

• #45   10. jun 2013 Jeg krydser fingre, håber ikke hun er inde ved naboen.

• #46   10. jun 2013 God plan at tage hende ind smiley
    -Du kan vel ikke snakke med naboen? Håber hun kommer 'hjem' snart smiley

• #47   10. jun 2013 GODT NYT!
    Lillepigen er fanget og står lige nu i transportkassen ude på badeværelset..
    Om 5-10 minutter går turen til Brande Dyreinternat..

Åhh hvilken lettelse jeg føler indeni lige nu..
    Nu kan jeg igen sove godt, velvidende at hun snart har tag over hovedet, varme bløde tæpper, samt vand og mad...
    Hun skal ikke kæmpe for sin overlevelse, for der vil blive taget hånd om hende smiley

Åhhh GLÆDE GLÆDE GLÆDE !!

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #48   10. jun 2013 Jaaaaa... Hvor er det dejligt at høre Lotte og håber det allerbedste for den lille missers fremtid.

profilbillede
  • #49   10. jun 2013 Lad os krydse fingre for, at hun får et superdejligt hjem, hvor hun kan leve lykkeligt til sine dages ende smiley

• #50   10. jun 2013 Jep langt og lykkeligt liv til hende smiley og så bliver hun jo fikset smiley

• #51   10. jun 2013 Lige en sidste hilsen herfra, og så skal jeg ind og se dyner smiley

Er lige kommet hjem..
    Lillepigen er nu kommet i DB's varetægt på deres internat i Brande.
    Vi blev taget rigtig godt imod, og jeg fik selv lov til at sætte hende i boksen..
    Er glad for at jeg lige fik en sidste nussetur med hende, og dejlig som hun er (selvom det var et helt fremmed sted) fik jeg lige en næse/øje/mund/kinde nuller af hende...
    Jeg er sikker på at hun vil stjæle alle de ansattes og besøgendes hjerter, hende ude på internatet var i hvert fald solgt, da hun så var kærlig Lillepigen er smiley

Tak til alle for jeres hjælp og støtte!
    Nu vil jeg gå ind og sove rigtig godt, velvidende at Lillepigen nu får den omsorg hun har brug for, tag over hovedet, mad og vand, så meget hun vil have, og en blød pude på en stol at ligge på smiley

• #52   25. jun 2013 Jeg har i dag snakket med Brande Dyreinternat for at få en lille opfølgning på Lillepigen, som jeg havde haft gående på min terrasse i lidt over en uge.
    Det er nu 15 dage siden hun blev indleveret.
    Der er ikke dukket nogen ejer op, så hun vil snart være klar til adoption.
    Hun er blevet loppe- og ormebehandlet, vaccineret og steriliseret.
    I næste uge skal stingene fjernes, hvorefter hun vil blive sat til adoption.

Jeg håber hun finder et godt hjem hurtigt smiley

• #53   25. jun 2013 Og naturligvis øremærket smiley

• #54   25. jun 2013 Hun er da heldig smiley Godt hun gik hjem til dig, og ikke din nabo, hvis de er som du beskriver smiley Hel og lykke til missepigen! smiley

• #55   25. jun 2013 Hmm noget kunne jo så tyde på at hun enten er dumpet eller ejer er fraflyttet uden at tage katten med smiley

Krydser fingre for at der kommer en dejlig person og lige falder for hende smiley

• #56   25. jun 2013 Heidi- Det er vel på en måde godt at ejer ikke er kommet, hvis han/hun er så ligeglad med dens tilværelse?:) Alt godt for katte-pigen smiley

• #57   25. jun 2013 Det er da lang tid der går, inden Brande sætter katte til bortadoption.

Nå, men jeg krydser lige fingre en ekstra gang for at hun kommer til det perfekte hjem!

• #58   25. jun 2013 Nu var det jo ikke sikkert at ejer var ligeglad, katten kunne jo være blevet væk hjemmefra og ikke kunne finde hjem..

Eller den kunne have været blind passager i en lastbil eller lign. og derfor var blevet væk fra ejer..

Man kan jo ikke bare sige at fordi en kat pludselig er blevet hjemløs, så er ejer ligeglad, hvor ofte ser vi ikke ejere efterlyse deres katte fordi de er blevet væk fra hjemmet, katte kan jo altså gå temmelig langt og derfor kan det være svært at vide hvor langt væk man skal efterlyse..

Men ja denne ejer virker tydeligvis ligeglad med sin kat, da den ikke er blevet efterlyst, så ja det er godt ejer ikke er fundet for forhåbentligt får den en ny og bedre ejer..

• #59   25. jun 2013 Heidi- Jeg mener nu at jeg læste, at nogen havde sagt, at ejer ikke var interesseret i katten.
    Men om det er sandt eller ej, så har den godt nu, og det fortsætter forhåbentlig smiley

• #60   25. jun 2013 Nej ejer er aldrig fundet/ har aldrig meldt sig..

• #61   26. jun 2013 Jeg fik et tip om hvem ejeren muligvis kunne være..
    Og fik at vide at hvis det var dem, så var de TEMMELIG ligeglade med alle deres dyr!
    Hende der fortalte mig det, havde selv haft katten rendende et par uger før den kom hos mig..
    Så den har altså været hjemmefra temmelig længe...
    Og jeg har ikke set nogen efterlysninger nogen steder, så jeg tror næppe de savner den...

Men hvad, hun har det jo godt nok nu smiley
    Og snart kan hun forhåbentlig fylde et hjem med sin kærlighed og godhed.
    Hun er så mild og skøn, en rigtig nussetrold, der følger én overalt smiley

• #62   30. jul 2013 Bare lige en lille update til jer der stadig følger med smiley

Det lader til at min lille terrassemis er blevet adopteret smiley

Hun er ikke længere på listen over katte til adoption, og nogle af dem på listen var der også før hende, så det er næppe fordi hun er blevet aflivet - det tror jeg nu heller ikke de gør efter så kort tid!

Bare lige en glædelig nyhed herfra.. Jeg ved jo at I er mange som har fulgt med smiley

• #63   30. jul 2013 Det er jo rigtigt dejligt smiley

• #64   30. jul 2013 Ja, nu føler jeg for alvor at min indsats har båret frugt smiley

• #65   30. jul 2013 Håber, det er et godt hjem, hun har fået!

• #66   30. jul 2013 Mon ikke det er?
    Min opfattelse er at det er søde og seriøse mennesker der adopterer fra internaterne (de kunne jo have valgt at få kastet en gratis kat i nakken, hvis de alligevel var ligeglade med kattens ve og vel) smiley

• #67   30. jul 2013 Det er der i hvert fald gode chancer for. Langt de fleste katte, jeg besøgte i deres nye hjem, dengang jeg var frivillig for internatet, var kommet til gode hjem, men der var altså også nogen, der havde trukket en nitte. Så det er aldrig en selvfølge for mig at nyt hjem nødvendigvis er godt hjem.

• #68   30. jul 2013 Jeg vælger i hvert fald at leve i troen og håbet på at hun har fået sig en rigtig sød "forever-family" smiley

• #69   30. jul 2013 Det har hun sandsynligvis også smiley

• #70   30. jul 2013 Hvor dejligt for den lille mis smiley

Kommentér på:
FREMLYSNING 8723 LØSNING

Annonce