{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

hosteanfald? {{forumTopicSubject}}

Vi har problemer med at gennemskue hvorfor vores kære Samson har fået nogle grimme hosteanfald idag.
det ses i denne video :
http://www.kattegalleri.dk/video/diverse_kat/10342-hosteanfald_s?status=1
det lyder lidt som denne:
http://www.youtube.com/embed/bK46RrEPaWM
Det er første gang det er sket, og det kommer og går med lange mellemrum. Han har hostet sådan 3-4 gange - kort efter anfaldene er hans åndedræt anstrengt, men ellers overhoved ikke. Det lyder lidt som om hans næse er stoppet efter han har hostet. Han nyser ikke er noget der antyder forkølelse. har i e.v.t. nogen ideer til hvad der kan være skyld i dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hosteanfald?
  • #1   18. jun 2013 nogeen af gangene lyder han til forveksling som når han kaster en hårbolle op..ligesom simba i youtube linket....ingen der har en ide om hvad det kan være? :s - hvis det bliver ved tager vi selvfølgelig til dyrlægen (:

• #2   18. jun 2013 Øv, stakkels misser. Mit bud er, at eller andet sidder og generer - fremmedlegeme, spoleorm eller hårbolle ... Du kan evt. vise dyrlægen videoerne, så må h*n vurdere, om der skal noget behandling til af en art.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 153 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.372
    #3   18. jun 2013 Du kan inden du skal til dyrlægen købe noget kattemalt og se om det er en hårbolle der ikke vil ud. Mine misser lyder også sådan når de har en hårbolle.:-)

Du kan starte med at give han kattemalt 2 gange dagligt i en uges tid og se om det hjælper. Jeg giver mine 2-3 cm kattemalt som forbyggende mod hårboller 1 til 2 gange om ugen.

Kattemalten kan man købes på apoteket, dyrlæger og dyrehandlere. smiley

• #5   18. jun 2013 Eller købe malten hos dyrlægen og tage videoen med. smiley

• #6   18. jun 2013 Sådan gør mine også en sjælden gang imellem..
    Vil tro det er hårboller, da de fælder helt vildt hele året..
    Og det er blevet lidt værre her omkring forår/sommer hvor vinterpelsen skal af.
    Kunne godt være jeg skulle prøve sådan noget kattemalt også smiley

• #7   18. jun 2013 Birk lyder også sådan af og til, så kommer der en ekstra stor hårbolle den dag, og jeg giver noget malt så det glider lettere.

Jeg håber det er en hårbolle smiley

• #8   18. jun 2013 Ca sådan lyder mine når der er en hårbolle der genere, det er langt fra altid der rent fktisk kommer noget op, de hoster det ligesom løs og så passere det gennem systemet..

Jeg ville til at starte med gøre som Janne foreslår..

• #9   18. jun 2013 tusind tak, det vil vi prøve smiley var bange for det var noget begyndende astma, men så kan vi da eldigvis starte med at se om det måske er en hårbolle smiley

Kommentér på:
hosteanfald?

Annonce