{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.433 visninger | Oprettet:

hjælp til potentiel drægtig hunkat {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder med en potentielt drægtig hunkat. Hun skulle Være aflivet da ejer ikke magter at skulle have killinger. Hun er sødt og kælenavn, men jeg synes ikke umiddelbart at hun ser drægtig ud efter at have kigget på hendes dievorter og generelt. Jeg har selv katte, så jeg vil selvfølgelig gerne skaffe den lille pige et hjem, men HVIS nu hun faktisk er drægtig så ved jeg ikke helt om det er okay at skaffe hende et hjem først? Jeg er bare ikke sikker på hvordan og hvorledes.. håber på et par gode råd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til potentiel drægtig hunkat
  • #2   17. jun 2014 Det ville jeg gerne Solveig, og det er selvfølgelig at foretrække, men med alle de katte jeg støver op og hjælper videre, så har jeg ikke råd til at Gøre alle klar herhjemmefra. Det er til gengæld noget jeg kræver af nye familier smiley

  • #3   17. jun 2014 Jamen jeg ser ikke noget problem i at videreformidle hende, du er selvfølgelig bare nød til at være ærlig over for den nye ejer at hun kan være drægtig, og så forklare dem muligheden for at sterilisere hende med det samme og dermed abortere killingerne hvis de ikke ønsker dem og besværet med at forsøge at finde nye hjem til dem..

    Jeg kan godt forstå at pengene måske ikke lige er til en sterilisering på en kat man har fået kastet sådan hovsa i nakken og blot ønsker et godt nyt blivende hjem, selv om det selvfølgelig var at foretrække smiley


  • #4   17. jun 2014 Mette, hvis ejer ikke magter killinger på sin kat, kan i så ikke i fællesskab få hende til dyrelæge og steriliseret? Silkeborg og Ribe skulle være billige, og samtidig gode smiley Så kan kat blive hjemme og der bliver ikke født flere killinger.

    At du giver hende videre til andre uden at få hende steriliseret, ville jeg ikke gøre selv. Tænk hvis de bare ønsker killinger og så aldrig får hende ordnet. Hjælp katten og få hende steriliseret smiley


  • #6   17. jun 2014 Nah.. det stopper jeg næppe med. Hun bliver vaccineret og får nu et godt hjem hos en familie jeg kender. Aldrig aldrig overdrager jeg katte til et sted jeg er i tvivl om. Men stoppe med at hjælpe sunde og raske dyr? Nej, det kommer ikke til at ske smiley tak for jeres input, søde Maude har nu fået et nyt hjem smiley

Kommentér på:
hjælp til potentiel drægtig hunkat

Annonce