{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Dyrlæge i kbh der kastrerer/neutraliserer tidligt {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender en dyrlæge der neutraliserer killinger når de vejer ca. 1300 gram? Mine killinger på snart 12 uger vejer jo slet ikke 2 kg. Jeg ville gerne have dem fixet før de kommer ud til nye hjem. Hvordan plejer I andre at gøre?


Kommentarer på:  Dyrlæge i kbh der kastrerer/neutraliserer tidligt
  • #1   18. okt 2016 Hvorfor lige 1300g?
    - Nu godt nok fra jylland men vores dyrlæge ønsker blot vores killinger vejer min. 1kg så kan de snippes, det vejer vores bimser let når de er 12 uger hvor til vi så beholder dem til de er 16 uger da vi giver begge vacciner 12 & 16 og lige vil være sikker på at deres sår osv. heler ordenligt inden de skal ud i nye hjem.

    Men du kan jo blot finde nogle dyrlæger nær dig og ringe og spørge dem? smiley
    - Ellers kan det være nogle opdrætter fra sjælland her inde ser dit opslag og kan fortælle hvem de bruger, pøj pøj.


  • #2   18. okt 2016 Jagtvejens Dyreklinik smiley

  • #3   18. okt 2016 Mange tak?? Jeg prøver at ringe til dem i morgen. Jeg har nemlig prøvet de første 3 dyrlæger. Jeg vil gerne have dem fixet inden de flytter hjemmefra og morkatten er ved at være lidt træt af dem og de nye ejere vil også gerne snart have deres killinger hjem smiley

  • #4   18. okt 2016 Kontakt - Dyreværnsforeningen Plejekillinger - på FB. de har en liste ang. dyrlæger der neutraliser tideligt. Ros til dig fordi du tager ansvar for dine killinger smiley


Kommentér på:
Dyrlæge i kbh der kastrerer/neutraliserer tidligt

Annonce