{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.016 visninger | Oprettet:

Fik min kat skannet i dag! {{forumTopicSubject}}

...og det var dælme dyrt....700 bobs!

Nå, men grunden til det var at jeg så hun havde blødt i morges så ville lige en tur til dyrlægen for at se om hun havde tabt killingerne (hvis der da var nogle i hende) og sørme ikke om vi ikk kunne se en killing på skærmen :o)

Om der var mere end en killing kunne hun ikke se, men der var i hvert fald en JUBII!

Man var jo lidt bekymret for om de/den var levende da hun blødte lidt, men jeg skulle bare lige holde øje med hende.

Så nu skal jeg rigtig lege hønemor de næste tre uger og krydse fingre på at der kommer en levende en til verden!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fik min kat skannet i dag!
  • #1   21. jun 2007 krydser finger og tæer for hende...

  • #2   21. jun 2007 synes egentligt det var billigt for en scanning men held og lykke med killingerne.

  • #3   21. jun 2007
    sabrina har små mislinger. .

    Gav egentlig ikke noget for selve skanningen, men honoraret var 540 kr.


  • #4   21. jun 2007 Hejsa nina... held Og lykke med det venter spændt på hvad det går over til... knus fra mig med (perle piberenser) LoL....

  • #5   21. jun 2007 Nu ved jeg ikke hvor langt din missepige er henne i drægtogheden,men min Aida blødte også i en dags tid,da hun var ml.3 og 4 uger henne.Dyrlægen mendte at hun nok havde aborteret et foster og for en sikkerhedsskyld fik hun en penicillinkur.Resten af drægtigheden forløb uden problemer og hun fødte til tiden (på dag 65) 5 store og friske killinger.En anden af mine hunkatte aborterede 1 uge før planlagt fødsel,et færdigt foster (dødt),dog var den uden pels.Derefter gik "fødslen" i stå igen og hun gik tiden ud og fødte normalt på dag 66 ,der kom 5 friske killinger.Dyrlægen var ikke i tvivl om at vores held var,at den lå bagerst så den kunne komme ud,ellers ville det sikkert have givet en alvorlig livmoderbetændelse.Men tro mig,jeg var ved at "dø",for jeg har aldrig oplevet sådanne noget før,men det er helt klart et af naturens luner,for at beskytte missemor og de øvrige killinger

  • #6   21. jun 2007 Hanne N: Hun er 6 uger henne nu, så vi har ca. 3 uger igen.

  • #7   21. jun 2007 Nina: Noget kunne jo tyde på,at hun måske har aborteret et foster...? Men hold godt øje med hende og se hvordan hun opfører sig,om hun bliver mere stille,skjuler sig,går fra maden og lign.,ja i det hele taget opfører sig anderledes end hun plejer.Det er det bedste råd jeg kan give dig.

  • #8   22. jun 2007 Igen i dag blødte hun til morgen. Der er intet at mærke på hende. Hun hoppe rundt og leger som hun plejer.

Kommentér på:
Fik min kat skannet i dag!

Annonce