{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

han mis gider ikke {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hun kat hjemme til parring. Hun går og miaver ørenen af oz :)) Men astro gider hende ikke. de har været lukket sammen kun dem alene, og har prøvet tage ham ud af rummet og ind igen.. ingen ændring.. og det ligner ikk ham. Han skal kastreres på tirsdag, for har valgt at nu skal han altså bare være ham og nyde livet. Så parringen her skal helst udføres. Nogle gode ideer til hvordan jeg kan gøre ham interesseret i hende.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han mis gider ikke
  • #1   20. jul 2008 Måske er hun ikke i løbetid

  • #3   20. jul 2008 Hun er helt bestemt og uden tvivl i løbe tid, mumsen oppe, halen til siden og miaver konstant, ingen tvivl. men han virker som om det rager ham en høst blomst.

  • #4   20. jul 2008 Ok, ja så er det svært at sige hvorfor han ikke vil. Måske nogle af opdrætterne kan svare på det. Held og lykke med det.

  • #5   20. jul 2008 Det har jeg også oplevet. Vi havde vores hunkat ude på herrebesøg, og hun var helt afgjort MEGET i løbetid. Hankatten var fuldstændig ligeglad, og lå bare og sov.
    Han parrer ellers normalt meget gerne, og plejer slet ikke at lade hunnerne være i fred, når de er i løb. Men han gad altså ikke hende her.

    Vi måtte hente hende igen da hun gik ud af løb, og der kom ingen killinger. Så der er åbenbart nogle hunner som de bare ikke gider at parre.


  • #6   20. jul 2008 Av det lyder da ekstremt voldsomt. Nej det skal han ikk udsættes for, der er jo en grund til at han skal kasteres. Han ligger bare og sover nu. viser mig mere interesse end hende.. de har være sammen hele natten og har prøvet i dag at skille dem for at se om det kunne få ham op at køre, men nej slet ikke.

  • #7   20. jul 2008 Det er da godt nok undgået min opmærksomhed, at der er blevet så stor mangel på katte og hunde, at det ligefrem er kommet på tale, at man skal til at inseminere for at få hvalpe og killinger. smiley



  • #8   20. jul 2008 Lis
    Det anede jeg ikke!! Godt at du kom og rettede mig. smiley
    - undskyld for det ubruelige råd.


Kommentér på:
han mis gider ikke

Annonce