{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Hjælp... Forkerte ejere! {{forumTopicSubject}}

Hej alle KGèr... jeg er så uheldig at stå i den situation, jeg solgte en af mine killinger til en go veninde med 2 små piger. sagen er nu at den smukke sort silver mco selvfølgelig skulle vacc. anden gang af hende og passes med pels pleje (som jeg havde fortalt hende godt igennem og forklaret hvor vigtig både pels pleje og foder er når det er så store katte. Sims som han hedder er nu ca et halvt år, er ikke blevet vacc. 2. gang- får landlord katte tørkost (det billige fra rema 1000) er fyldt med borre frø i pelsen og hun gider ikke børste ham. har haft ham på weekend besøg fordi de skulle på ferie hvor han blev børstet godt igennem for borrer og knuder og min mor har været ude ved hende for et par dage siden og har fortalt han er fyldt med knuder og borrer, ser helt forkert ud i pelsen, slet ikke langhåret eller normalt kraftig. (han er kort håret og tynd i det) hva skal jeg gøre? vil allerhelst give hende de penge tilbage og hente ham med det samme men da det er en veninde og hendes små piger er glade for ham er jeg sikker på hun går helt amok- og vil ikke såre pigerne da jeg passer dem og er ligesom en reserve mor for dem, men synes heller ikke at "min" kat skal leve sån.... hva skal jeg gøre????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp... Forkerte ejere!
  • #1   27. aug 2008 Sikke en ubehagelig situation at stå i smiley

    Veninde elelr ej, så ville jeg igen, på en pæn måde, fortælle hende hvordan han skal passes og plejes. Det er jo synd for katten, det må hun da kunne forstå..

    Lykke til, håber det hele ordner sig smiley


  • #2   27. aug 2008 jeg vil sige det samme som sandra.
    og hvis det så ikke blev bedre, ville jeg betale katten tilbage og få ham igen.
    Jeg vil hellere miste en veninde, end at nogle dyr skal lide.


  • #3   27. aug 2008 min kæreste arbejder i norge og han vil hente sims så snart han kommer hjem og så er balladen der men vil prøve at snakke med hende igen- men tvivler på det hjælper og jeg har så ondt af min lille skat smiley

  • #4   27. aug 2008 Puha det lyder skrækkeligt...

    Men som de andre siger veninde eller ej.... Nu skal dyret komme først.. Giv hende en mulighed for at få ham vaccineret og gøre det godt igen og efter 2 uger hvis ikke tingene ser bedre ud er der ikke andet end at hente ham hjem.. Er der kontrakt på fyren?


  • #6   27. aug 2008 Man kan kræve ret meget... Det er ikke ulovligt at kræve noget som helst.......

    Men det er rigtigt at du ikke kan hente ham hjem efter loven. Men det ved mange ikke og her ville jeg nok udnytte det....... Der er tale om en veninde....

    Du må hvis det står i kontrakten dog kræve at der bliver betalt en bod (max kattens pris..) men kun hvis det står i kontrakten


  • #7   27. aug 2008 Eller katten tilbage hvis hun hellere vil det end pengene...

  • #8   27. aug 2008 jeg skrev desværre ikke kontrakt på lille Sims, og ja jeg ved godt nu det var vanvittigt!

  • #9   27. aug 2008 Ja men kan godt forstå dig, hun var jo en veninde... Prøv at se om du ikke kan få hende til at give katten tilbage imod købesummen.. Eller få hende til at forstå det ikke kan gå...

    Jeg ville nok hente missen hjem lovligt eller ej.... Staklen skal ikke lide


  • #10   27. aug 2008 Jeg havde købt ham tilbage og forklarede hende hvorfor...... en main coon er ikke bare en alm kat, de kræver meget pleje og man skal i hvertfald ikke købe rema mad.

  • #11   27. aug 2008 den lille skat var en af de flotteste i kuldet og han var så flot da han forlod os, derfor sårer det mig utrolig meget når jeg nu havde forklaret hende om den pels pleje, foderet og hvad der skete hvis de ikke blev behandlet som de skulle hvordan de kom til at se ud

  • #12   27. aug 2008 havde det været min veninde hvde hun fået tørt på. og hun er ikke en veninde hvis hun er så ligeglad overfor din øjesten. det betyder meget for dig og er en tillid du har vist hende ved at sælge hende katten og så skider hun på den.

    flot søster lystig siger jeg bare.

    Hun stoler på dig med sine børn, hvilket gør at du behandler dem godt, det burde også gælde den anden vej selvom det "kun "er en kat.

    med sådanne veninder hvem behøver så fjender?


  • #13   27. aug 2008 Hvis hun havde været en rigtig veninde havde hun ikke bare ignoreret hvad du havde sagt

  • #14   28. aug 2008 Landord skulle forresten være det allerværste af allt det billige supermarkeds foder

Kommentér på:
Hjælp... Forkerte ejere!

Annonce