{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva farve er de?
  • #1   12. maj 2009 de har nok feber pels, det går væk når de bliver ældre, så bliver de nok sorte...
    tillykke med dem ....


  • #2   12. maj 2009 er det uanset hvor lyse mørke de er nu der er nemlig en der er helt hvid /lys og en der er sort i hovede og ned til forben.

  • #3   12. maj 2009 feber pels er sådan et lyst skær uden på pelsen, så de sr helt støvet ud ...
    Men lig et par billeder ind, så får du nok mange svar...


  • #5   12. maj 2009 Det er svært at sige uden billeder. Mulighederne for farver afhænger jo af både moderens og faderens farve.

  • #6   12. maj 2009 Jeg prøver lige med et billede ind af killingerne under fotoalbum i min profil.


  • #7   13. maj 2009 Det gjorde det meget lettere - lige for nu ;o)
    De har helt tydelig feberpels. Det betyder ingenting for katten, og det hvidlige skær forsvinder, efterhånden som killingerne vokser til.
    Den ene killing ser sorttabby ud, to ser sorte ud, mens jeg ikke kan vurdere de andre. Men det lyse/hvide er feberpels.


  • #8   13. maj 2009 okay, tak for det.
    er du sød at beskrive hvile der ser sorte ud og hvilken der ser sorttabby ud har ik så meget forstand på de der farver, og meget gerne hva du har af bud på hva den helt lyse bliver i farve for den skal jeg nemlig have smiley
    billederne snyder lidt for det hvide er i virkligheden noget lysere, den helt lyse er faktis næsten hvid at se på.


  • #9   13. maj 2009 Nummer 1 og 3 fra venstre ser sorte ud, mens nummer 2 ser sorttabby ud. Nummer 4 (som vist er din) kan jeg ud over feberpelsen kun se et enkelt øre af, og det er ikke nok til at spå om noget som helst *GG*

  • #10   14. maj 2009 nr 1 og 3 ligger der også et enkelt billede af i albummet og nr 2 er der et enkelt billede af hvor den er i min hånd, nr 4 som er min ligger der to billeder af et hvor den er i min hånd og et af dens hovede som har en maske.

  • #11   14. maj 2009 Det er lidt svært at sige med de mængder af feberpels, men mon ikke "masken" bare er den farve, som din killing får på hele kroppen. Den ene killing ser temmelig sikkert sort ud, mens de andre kan være lidt svære at bedømme pga feberpelsen. Måske bliver den ene blå, eller også bliver den sort, når feberpelsen forsvinder. Tålmodighed er en dyd ;o)

Kommentér på:
hva farve er de?

Annonce