{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det svært at komme af med killinger
  • #1   9. okt 2009 Du kan nok selv få en fornemmelse af hvad svaret er, hvis du prøver at tælle hvor mange killinger og katte der er på KGs marked, Gul&Gratis, Blå Avis, landets kattehjem og internater.....

  • #2   9. okt 2009 og det handler næppe om finanskrisen. Der fødes ganske enkelt for mange killinger i forhold til antallet af gode hjem. Situationen med overskudskillinger var den samme sidste år ... og forrige år... osv.

  • #3   9. okt 2009 ja, det er svært at komme af med killinger.

    Jeg tror også det hænger sammen med at flere of flere har deres katte inde el. i løbegård. så derfor lever kattene jo også længerer.


  • #4   9. okt 2009 aner det ikke ....jeg har først killinger til salg om 1-2 måneder....men hvis ingen ønsker at købe, beholder jeg dem bare....
    (de er ikke født endnu)


  • #5   9. okt 2009 Hejsa

    vi har ikke mere svært i år end ellers - og vi har endda nogle krav til køber, om at de bla skal have en kat eller hund, som kammerat til vores sociale og kontaktsøgende killinger.
    Så det besværliggør jo lidt i udvalget - Men jeg får ca. 5 seriøse henvendelser om ugen, men som sagt så er det oftest kun fra folk, som vil have 1 husdyr - og så kan de desværre ikke købe her.
    Jeg har faktisk aldrig haft så mange henvendelser som i år.

    Jeg har haft 13 killinger til salg her i sommer - og indtil videre har ingen været over 12 uger inden de er solgte. 1 kuld blev endda solgt parvis på nær 1, og nu har vi 8 børn, som skal ud i familier med andre dyr - Så her er finanskrisen ikke ramt os i "katteafdelingen"

    Jeg opdrætter racekatte - birmaer - og der er ellers så ekstrem mange til salg ude i Danmark af den race, og mange er allerede mange måneder over salgsdatoen...

    Hilsen Heidi og co.


  • #6   9. okt 2009 Alt er vel relativt..... det afhænger vel af hvad det er for nogle killinger!

  • #7   10. okt 2009 dèt tror jeg også.....meen tror også der er mange overskuds kill,har fået fortalt flere gange internater ikke har Mere Plads..så modtager ikke....meeen der ER mange i overskud..det kan man jo se...

  • #8   10. okt 2009 oki
    jeg synes det er svært iår et kom af med dem


  • #9   10. okt 2009 cilie @
    hun skulle IKKE ha haft killinger


  • #10   10. okt 2009 Nogrn racer ja - Andre nej

  • #12   10. okt 2009 oki ja det kan godt være=(
    jeg håber bare snart jeg kommer af med mine
    da jeg venter en lille


  • #13   10. okt 2009 Nu sælger jeg generelt ikke til andre opdrættere her i landet - så på den måde er det liggyldigt med mit navn:-)

    De bedste "ambassadører" r dem jeg har solgt killinger til .- de anbefaler mig når venner og bekendte skal have en aby. Så er der også en del der kommer tilbage og køber en kat mere - eller ersttter en der er død.


  • #14   10. okt 2009 Hej Lis

    HELT enig - vores dejlige kælekattekøbere plejer jeg også at sige, er den bedste reklamespot vi har. Men det er de jo også kun i takt med, at de har fået en god oplevelse hos os opdrættere - får de ikke det, så er de også de værste ambasadører.... :O( :O)

    Men jeg servicerer også meget vores købere, og dem som har interesse i birmakatten - holder hjemmesiden opdateret (desværre ikke så meget i år som jeg plejer men 8 killinger og alle de killingebesøg tager alle mine fridage/timer fra mig), svarer hurtigt på mails, tager masser af billeder samt videoklip mv......så ja de "gamle" opdrættere har skabt sig et navn, MEN det kommer helt klart ikke uden arbejde - speicielt ikke hos racer hvor der er mange opdrættere, eks som hos birmaen.
    - jeg har den første betalingsannonce tilgode endnu efter 39 kuld.
    Og jeg har jo selv mine teorier om hvordan det kan lade sig gøre - men dejligt er det da, at spare de penge - de kan jo bruges på dejligt kattelegetøj i stedet for.

    god dag til jer alle

    KH Heidi og birmabanden


  • #15   14. okt 2009 Jeg synes, det har været lidt sværere i år.

    For første gang har jeg måttet betale for at få min annonce tydligere.

    Jeg har også for første gang haft - endda 2 - der er sprunget fra, efter de har betalt depositum. Der var heldigvis ingen diskusion om at depositum selvfølgelig ikke tilbagebetales.


  • #16   2. nov 2009 Langhårede killinger er nemme at komme af med, efter hvad jeg har erfaret. Tværtimod er korthårede killinger er meget svære at komme af med, tror jeg!
    En ting jeg er sikker på ville kunne ændre det lidt er hvis man tager nogen gode billeder. Uden et godt billede/billeder, er der ikke rigtigt nogen som vil kigge ens annoncer. Måske lyder det dumt, men jeg er sikker på at det har noget at sige.


Kommentér på:
er det svært at komme af med killinger

Annonce