{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

missemor vil ikke blive liggende {{forumTopicSubject}}

årh for dælen...
Gucci har fået 1 bette killing her tidligt på aftenen og jeg er ret sikker på der ikke er flere i hende... Men hun vil ikke blive i kassen ved den. Hun render mig i røven og hopper rundt dernede. Hendes patter er så fyldte at de peger lige ud i luften når hun ligger ned og killingen har ikke en chance for at komme til, sådan som hun roder rundt.

Gucci har fået flere kuld og er en rigtig god mor der tager sig mesterligt af sine killinger.

Jeg håber bare sådan det ikke er fordi der er noget galt med killingen, for så sortere hun dem fra som babyer.
Nu har jeg afvist hende og skubbet hende ned i kassen. Jeg vil ikke snakke med hende/forstyrre hende. Ser nu om den strategi virker.

Nå ja og hvad ville jeg så med dette... jeg ved det ikke, blot fortælle det til nogen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  missemor vil ikke blive liggende
  • #2   5. aug 2010 ja lige præcis...
    Gør dog som du plejer kære Gucci... please smiley


  • #3   5. aug 2010 ja nogen gange har man altså bare brug for at få luft :o)
    men ja det kunne jo godt tyde på som du skriver at der er et eller andet galt med killingen siden hun er såden, eller måske stresser hun over et eller andet
    men ja jeg håber da at det ordner sig
    kuns og kram her fra


  • #5   5. aug 2010 hun er så tom så jeg tør satse en kage på at der ikke er flere smiley
    Du må altså selv komme og hente den eller spise den her, hvis du vinder *hehe*

    Hun moser rundt dernede nu... måske er det bare fordi hendes patter ømme af at være så overspændte.
    Jeg har undersægt den for ganespalte, bare for en sikkerheds skyld. Der er godt nok ikke meget plads at kigge ind i sådan en bette mund på smiley
    Han vejer 92g, så han er pænt stor af en perserkilling at være *hehe*

    Ej hvor har jeg mange forslag til alt hvad der kan være af undskyldninger for hende*lol*


  • #6   5. aug 2010 Håber snart der falder ro på smiley Og tillykke med killingen Trine smiley

  • #8   6. aug 2010 jeps jeg kan også godt huske den nat mælken løb til *dolly-go-home* smiley

    Jeg har sat hendes yndlingsmad ned til hende i kassn, så nu sidder hun dernede og spiser, kan jeg høre.
    Jeg er ikke sikker på den har fået fat endnu, men jeg vil ikke flaske en nyfødt... Kan de ikke finde ud af det selv, så var det ikke meningen.
    Jeg skal nok hjælpe den med at sige farvel, hvis de ikke har fundet ud af det imorgen, så den ikke lider.

    Nu vil jeg gå i seng med killingekassen i fodenden, så jeg kna høre hvad der sker.
    natnat derude


Kommentér på:
missemor vil ikke blive liggende

Annonce