{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
757 visninger | Oprettet:

Mormis er frustreret. {{forumTopicSubject}}

Min hunkat fik for første gang killinger i nat, hun vil slet ikke være alene med dem, stiller jeg dem i det ene rum og går ind i det andet, så går hun med mig.
Desuden syntes jeg slet ikke hun tager sig nok af dem, hun har lagt med dem i nat (kurven har stået i min seng og jeg har kun ville kæle for hende når hun var i kurven) vi sover altid sammen:-)
Men nu forventer hun bare at komme ud som hun plejer her om dagen og det vil jeg selvfølgelig ikke lade hende gøre.
Hun svarer killingerne ind imellem, men det virker ikke til at påvirke hende særlig meget, de ligger og piver:-(
Hvad skal jeg gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mormis er frustreret.
  • #1   7. nov 2011 Jeg havde det samme problem med min Duchess.
    Hun ville også kun være der, hvor jeg var, så hun løftede altid killingerne derhen, hvor jeg var.

    Det, jeg gjorde, var, at jeg tog kassen med killingerne med, når jeg f.eks. skulle nedenunder. Så fulgte Duchess med, og så lagde hun sig i kassen til killingerne, når hun kunne se, at hun stadig kunne være lige ved siden af mig.
    Jeg sov også tit med kassen oppe i sengen, så hun ikke løftede rundt på dem.

    Det gik de første par uger med.


  • #2   7. nov 2011 Nu er vi så vist desværre nået dertil hun slet ikke vil dem:-(
    så jeg må vist søge information om hvordan man i stedet opfostre killingerne.


  • #3   7. nov 2011 På 40 minutter ændrer tilstanden sig så meget at du kan konkludere at hun ikke gider killingerne??

    Piver killingerne hele tiden?

    Hvis de gør så er det højst sandsynligt fordi mors mælk ikke er løbet ordentligt til og de er sultne. Piveriet kan frustrere din mormis og hun kommer derfor til dig for at få hjælp.

    Sid sammen med hende og killingekassen så hun er tryg ved at blive hos dem. Jo mere de sutter des hurtigere løber mælken til.


  • #5   7. nov 2011 Jeg tænker også om hun har det godt, er færdig med at føde... Nogle katte skal lige lære at være mødre og det kan der godt gå nogle dage med...

    Da min ene kat fik killinger første gang var hun heller ikke særlig overbeskyttende, lige da de var født gik hun fra dem og lagde sig i min seng, så måtte tilbage med hende og det gjorde vi flere gange.


Kommentér på:
Mormis er frustreret.

Annonce