{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

Jeg har trukket mormor-kortet {{forumTopicSubject}}

Vi fandt jo killingerne i går formiddags og tog dem med ind sammen med Molly. I dag tager vi så ind og handler her omkting kl 14 og er lige kommet hjem - så er killingerne væk fra den kasse hun har på badeværelset..

Hun så jo så rykket dem og vi leder og leder.. Indtil min mand finder dem i en kasse med vinterovertøj vi har i vores walk-in closet.

Så nu har vi endnu engang rykket killingerne tilbage og taget et par borgerlige ord med Molly om at det altså er bedre at blive på badeværelset nedenunder med dem...

Og jeg går åbenbart for meget op i de her killinger for sluttede "samtalen" (haha) af med "Ja Molly sådan bliver det - jeg bestemmer altså nu som mormor"

Hun må synes jeg er skør smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af ikea skydedør 1.500 kr.
  • Lækkende WC 1.230 kr.
  • Hjælp til ukrudt 2.250 kr.
  • Rengøring af 152 m² hjem 500 kr.
  • Opvasker 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg har trukket mormor-kortet
  • #1   18. maj 2012 Ha, at du er mormor er hun helt ligeglad med - hun bestemmer - men det finder du nok ud af:-)

Sæt kasser steder du gerne vik have killingerne - gerne et roligt halvmørkt sted - er du heldig accepterer hun det. Lad kasserne stå - der er gerne store flyttedag igen senere

• #2   18. maj 2012 Da Sunshine havde killinger, rykkede hun dem også hele tiden..

Hun startede med at føde i stuen, så der blev hun, så rykkede hun dem senere ud i gangen..

Så op til mig, under min seng (det var jeg ikke stor fan af, også en på en hylde, hvor jeg havde lagt et gammelt lagen, og sat noget stof for, så det blev lidt mørk..

så var de hos mig indtil de gik af sig selv.

• #3   18. maj 2012 Jamen det eneste sted hun kan være med dem er på badeværelset hvor der er ro... Ellers er der badeværelset ovenpå, men vi ved at så vil hun ligge sig i vores og ´drengens seng (man skal igennem begge værelser for at gå ind i badeværelset og det samme med vores walk-in closet... Og stuen tror jeg ikke hun vil finde særlig tryg da der ofte er larm af tvet, eller vores dreng der leger smiley

Kommentér på:
Jeg har trukket mormor-kortet

Annonce