{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Loppekur.
  • #2   3. sep 2012 Lone:
    Det hedder Program Vet, for jeg bruger det også med stor suces - og så har jeg Capstar på lager hvis det alligevel skulle ske at der sneg sig en loppe ind:)


  • #3   3. sep 2012 Lopperne er resistente overfor Frontline. Vi brugte én gang til vores og vupti...lopper. Så her bruger vi kun advantage og det virker.

  • #4   3. sep 2012 Vi brugte også frontline for en del år siden, og med samme resultat som så mange andre, virkede det ikke... Det endte op med at kattene fik en sprøjte hos dyrlægen og vi gik over på Advantage og har brugt det siden...

    Vi har ikke haft lopper overhovedet efter... Vi bruger Advantage på både vores katte og vores hunde.. Nogen siger at man ikke må bruge det samme når man har både hund og kat, da det så kan ende op som med frontlinen.. men her går det fint.. Vi drypper hver 5 uge i sommer halvåret (vores dyr kommer ud) og ca. hver 8 uge hen over vinteren...

    Selv nu hvor vi har killinger har vi ikke opdaget en eneste loppe... Så jeg vil helt klart anbefale Advantage smiley


  • #5   3. sep 2012 Tusind tak for jeres svar smiley

Kommentér på:
Loppekur.

Annonce