{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

angriber {{forumTopicSubject}}

Buller på 2 år er begyndt at gå til angreb på mig både mine arme og nu også mine ben, igår fik jeg lige 4 hjørne tænder i mit ben og det gør godt nok mega ondt, når han angriber får han sprøjt fra en vandforstøver og nej den kan han ikke lide, han fiser ind under vores seng, det skal lige siges at han ikke angriber min mand ? hvad kan jeg gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  angriber
  • #2   10. sep 2012 Nej jeg kan sidde i sofaen eller stå i entre`n det er slet ikke når han bliver nusset som han godt kan lide, og ja når han siger fra der er det med den ene bagpote uden at hans klør er fremme


  • #3   10. sep 2012 Kom gerne med nogle gode råd

  • #4   10. sep 2012 Er han alene kat?

  • #5   10. sep 2012 leger du tit med hænder og fødder ? altså at han skal jagte dine hænder og fødder?

  • #7   10. sep 2012 Da jeg lige fik Neko, kom vi til at lave den fejl, at bruge vores hænder til leg.
    Kilde ham på maven osv. Da det så begyndte at gøre ondt, vænnede vi ham langsomt af med det. Men han kan godt stadigvæk nogen gange lige bide i ens arm, eller flyve på ens ben når man kommer gående.
    Men jeg går stærkt ud fra, at det er fordi, det var sådan vi legede, da han var lille. Han var også alene et stykke tid, inden Neelix kom til, og der brugte han meget bide/kradse til at afreagere med.
    Mon ikke Buller lærer det efterhånden, hvis i bare bruger vandforstøveren?


  • #8   10. sep 2012 Hvis det er noget nyt han er begyndt på - og uden grund, så ville jeg få et helbredstjek ved dyrlægen. Kan jo være der er noget galt, som han prøver at få dig til at gøre noget ved. Pøj pøj

  • #9   11. sep 2012 Buller har lige været til et tjek hvor vi fik at vide at han var en stor og pæn kat men det var desværre kun min mand der var med ham og han ( glemte ) at sige at buller går i mine arme og ben, for han gør det jo aldrig på ham, før han begyndte at bide rev han mig ( bare ) av av

    profilbillede
  • #10   12. sep 2012 Vores gamle hankat gjorde det en hel vinter for 4 år siden. Vi ventede barnebarn, og jeg ville aflive ham hvis det ikke stoppede inden han blev født.
    Men en tur til dyrlægen resulterede i diagnosen ; depression , og vi fik at vide at vi skulle se tiden an til det blev forår. Det gjorde vi, og så var det ovre.I foråret fik vi hund, og han blev bedste venner med, og han har ikke været depremeret siden.


Kommentér på:
angriber

Annonce