{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.147 visninger | Oprettet:

Fedtet pels {{forumTopicSubject}}

Har for nyligt skiftet mine kattes mad ud fra et billigt mærke til Percurean NOW kattemad, og synes at de begge to er blevet en del mere fedtede i pelsen...

Er der nogen der har oplevet noget lignende, eller måske ved hvad det er ved maden der giver den fedtede pels?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fedtet pels
  • #2   26. sep 2012 Stavefejl er gratis - Petcurean.

    Har købt det samme sted hvor vi køber BARF til vores hund. Kornfrit kattemad. Det passer bare lige præcis med at de har fået nyt foder og så er pelsen blevet fedtet...

    Kan der være andre grunde til at katte får fedtet pels? Stress?


  • #5   27. sep 2012 Vores katte har aldrig været i bad, så det kan ikke være der katten ligger begravet smiley

    Vi venter og ser om det måske går i sig selv igen, når de vender sig til foderet.


  • #6   27. sep 2012 Jeg har prøvet petcurean, jeg ville give mine noget godt foder smiley min kat som har ukendt allergi, fik udslet og vildt fedet pels, jeg har i en periode brugt Ziwi Peak også kaldet tør barf, også som dåsefoder, men det måtte jeg stoppe med, for min ene kat fik forværet nyre tal, og den anden havde mange allergi problemer.

  • #7   27. sep 2012 Det lyder ikke godt!
    Heldigvis fejler mine intet, udover det fedtede pels. Håber bare det går over smiley


  • #8   27. sep 2012 Ja jeg leverede mit tilbage smiley og det som var åbnet blev givet væk, hvis de bliver ved med at se fedtet ud så ville jeg nok stoppe.
    Ham jeg har som har allergi kan skifte fra at se fedtet ud, til at være helt fin, i løbet af en dag, hos ham er fedtet pels = at han ikke har det godt


  • #9   27. sep 2012 Umiddelbart virker begge mine til at have det fint - intet at se ud over pelsen. Den er heller ikke ekstremt fedtet, men bare nok til at jeg kan mærke en lille forskel.

    Vi har faktisk købt noget andet foder vi skifter til, da jeg synes at det her foder er lidt for dyrt til vores pengepung, i forhold til hvor meget kattene spiser. Håber det bliver bedre med det nye foder smiley


Kommentér på:
Fedtet pels

Annonce