{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Sabrina A
Sabrina A
Tilmeldt:
15. jul 2012
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 64

Ny lille hankat i familien :) {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Som jeg tidligere har nævnt har jeg haft to små hankillinger, som har været meget syge med maven.
Felix da var den mindste, fik fred i midten af august og min lille anton fik fred i torsdags 6 måneder gammel.
Har været en rigtig hård tur det her, og har været utrolig ked af det, og er jeg stadigvæk. Græd som pisket ved dem begge.
Og er utrolig sur og skuffet, på hende jeg fik kattene af. De har været syg siden de var bitte små, og er ikk blevet gjort noget, selvom hun påstår de ikke fejlede nåede da hun havde dem.
Man knytter sig jo til sådanne to dejlige basser, men blev nød til at tænke på dem begge, og ikke på mig selv, og det var det bedste de fik fred. Men hold da op hvor jeg savner dem smiley

Men nu var jeg ude på dyrehospitalet i mandags, da min dyrelæge havde fortalt mig, de havde to små grå stribet hankatte, der manglede et nyt kærligt hjem.

Havde ellers lovet mig selv at jeg ikke ville igennem alt det her igennem, men det jo ikke alle katte der er syge. Og savner en lille misser herhjemme.

Så skal ud og hente det lille nye familie medlem på fredag smiley
Han er ca 5 måneder og er både kastereret, ørermærket, vaccineret, har fået loppe- og ormekur.

Og så er jeg samtidig med til at gøre en god gerning og hjælpe en lille misser smiley

Har tænkt på Zeus, Carlos eller Charlie, men hvis der er nogen der kan komme på nogle andre søde hankatte navne, så er jeg meget nysgerrig smiley




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny lille hankat i familien :)
  • #1   10. okt 2012 Det er nogle rigtig søde navne du har fundt der alle 3 smiley

    Men hvis du gene vil have nogle andre forslag, så kunne jeg måske foreslå.
    Turbo
    Disel
    Herkules


  • Sabrina A
    Sabrina A Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 64
    #2   10. okt 2012 Tusind tak smiley

    Også nogle rigtig søda navne ja smiley


  • #3   10. okt 2012 En trist historie du har været igennem. Men nu har det så givet en anden lille mis en ny chance for et godt liv. Jeg synes Charlie, eller andet der ender på i, y a, eller e. De fleste katte og hunde for den sags skyld reagerer bedre på navne, der er "bløde" i endestavelsen.

  • Sabrina A
    Sabrina A Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 64
    #4   10. okt 2012 Ja utrolig trist smiley men ja nu får en lille ny mis en ny chance for at få en nyt liv og en masse kærlighed smiley ja er selv helt vild med Charlie. Og det har jeg faktisk også hørt, det med a, i, e og y. Og så helst et navn på to stavelser. Det reagere de bedst på har jeg hørt.

  • Gitte K
    Gitte K Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
    #5   11. okt 2012 Futte, Rumle, Smutti =0))
    Mon ikke du skulle tage dem begge to ? Det er nemmere med 2 katte end med 1 - så kan de lege sammen og sove sammen, når du er på arbejde.


  • Sabrina A
    Sabrina A Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 64
    #6   12. okt 2012 Også rigtige søde navne smiley

    Den anden kat er desværre lovet væk til en anden familie, ellers havde jeg taget dem begge to smiley


Kommentér på:
Ny lille hankat i familien :)

Annonce