{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.562 visninger | Oprettet:

Lopper/loppeallergi {{forumTopicSubject}}

Vi har læææænge bøvlet med lopper, og har prøvet flere måder at udrydde dem på. Det sidste vi gjorde var at give dem program vet. paste, samtidig med at vi gav dem capstar og gjorde ordentligt rent.

Siden der har vi ikke observeret lopper i miljøet, men en enkelt på dem i ny og næ.

I aften har jeg lige opdaget at min smukke dejlige pige har sår fra halen og op ad ryggen smiley

Kiggede så efter på Slyngel, som desværre også har sår, men ikke så meget som Vega.

Houdini kan jeg derimod ikke finde nogle sår på, men han er også lidt mere tykpelset end de andre.

Jeg har godt observeret at Slyngel har kløet sig en del bagerst på ryggen, men det er oftest når vi selv nusser dernede.

Nu ved jeg ikke om det er fordi de stadig har lopper, og derfor er resultat af det, eller om det er loppe allergi, og at de altså ikke lever på kattene, men i miljøet?

Evt. nogle der ved om den halvårlige sprøjte man kan give mod utøj, er god og har virkning på lopper?

nogle der ved hvad sådan en halvårlig "vacc" koster?

Vedhæfter lige et billede, som jeg ar taget nu her.

I må meget gerne komme med jeres meninger om hvad det kunne være, skal selvfølgelig have hende undersøgt, men kan slet ikke lade det ligge nu jeg har opdaget det smiley




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lopper/loppeallergi
Kommentér på:
Lopper/loppeallergi

Annonce