{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.814 visninger | Oprettet:

Gårdkatte/flytning. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min kæreste og jeg bor på en gård nu, hvor der er 11 ude katte nu.. Jeg kan ikke lade være med at give dem mad, da de sidder og glor ind af vinduerne, og virker meget sultne hele tiden.

Nu skal vi så flytte på en ny gård, hvad gør jeg så? for der er kun 3 af dem som jeg kan kæle og løfte på, de andre kan jeg ikke komme til? De 3 som jeg kan komme til, kommer selvfølgelig med. Der er en mor kat her som har 6 killinger på 3-4 uger, hvad med dem? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gårdkatte/flytning.
  • #2   23. okt 2012 Jo kunne en jæger godt, for der flytter jo ikke nogle ind her lige pt.. og de er bare vilde, og begynder vel også at avle lige pludselig, ender med der er katte overalt. smiley

  • #3   23. okt 2012 Jeg er i tvivl om du ønsker at tage dem alle med, eller du ønsker at komme af med dem, hvis du ønsker at tage dem med, så er der jo den mulighed at du kan låne nogle fælder og så flytte dem (hvilket vil være meget stressende for dem og derfor nok ikke en optimal løsning)
    Du kan måske også høre om dem der skal på på gården efter jer er intresserede i at overtage fodringen af dem..
    Endelig er der jo løsningen at få indfanget dem, evt med hjælp fra Kattens Værn eller Dyrenesbeskyttelse, og få en dyrlæge ud og aflive dem, hvis ikke en af de 2 dyreorganisationer er villige til at hjælpe med dette..

    Edit: så lige nogen ikke flytter ind, så den mulighed er udelukket..


  • #4   23. okt 2012 Jeg ville kontakte kattens værn smiley

  • #6   25. okt 2012 Har snakket med en som kan skyde dem, og han kommer og sætter 2 stk fælder op smiley inden vi flytter..

    Jeps, de katte jeg tager med bliver gjort sådan at de ikke kan få killinger mere, da jeg ikke er interesseret i så mange katte igen smiley

    Jeg har valgt at mor + killinger skal med, så jeg er begyndt at kæle for hende, og lade hende gå indenfor hvis hun har lyst.. og killingerne nusser jeg rigtig meget med hver dag, så de kan blive tamme og evt komme ud i nye hjem når de er 12 uger. smiley


  • #8   25. okt 2012 Okay, de er ude katte nu, og er blevet født oppe i vores halm.. smiley Så må jeg se om der ikke er nogle som kan bruge nogle ude katte, ellers må jeg finde en løsning på det...

  • #10   26. okt 2012 de er ikke mere end 3-4 uger, så den dag de blev født. smiley Og de har lige fået øjne, de går ikke endnu som sådan. smiley kan jeg så godt tage dem ind, for mor katten spiser inde nu..

  • #11   26. okt 2012 Du kan roligt tage dem ind nu og så holde dem inde, så kan de nemt sælges som værende indekatte,, for de har endnu ikke fået smag for udelivet.
    Du skal lige være opmærksom på at missemor kan gå i løbetid på nuværende tidspunkt, når hun ikke er steriliseret, hvis du altså ikke vidste det i forvejen smiley


  • #13   26. okt 2012 Missemor får pt p-piller, for jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle gøre da hun havde født..

    Jeg tager dem alle ind imorgen, men kan hun ikke finde på at tage dem med ud ugen?


  • #14   26. okt 2012 igen

  • #15   26. okt 2012 hvis hun føler sig tryg, så tror jeg ikke, men der er jo aldrig garantier.

  • #16   26. okt 2012 okay, må bare prøve. smiley

Kommentér på:
Gårdkatte/flytning.

Annonce