{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.587 visninger | Oprettet:

Opkast? {{forumTopicSubject}}

Hej KG.

Jeg vedhæfter lige et billede som i gerne må give et bud på hvad er. Vi regner selv med at det er opkast, og har fået tid til dyrlægen osv. Men igår blev vi helt i tvivl, fordi det normalt er lugtløst, men det var det ikke igår. Så kan det være afføring?
Vi fik at vide vi skulle holde øje med det indtil vi skulle til dyrlægen, så det er rart lige at vide hvad det egentlig er smiley .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opkast?
  • #1   18. nov 2012 Huum. Det ligner retur mad? Hvem siger at katte opkast ikke lugter? Det lugter surt som når vi kaster op.
    Jeg syntes dette ser ud som når min ene kat, nu og da, spiser en masse foder, for at frempovokere opkastning af hårboldt, og det selvom han har græs.
    Det er fint du har kontakt med dyrlægen, tag billedet med eller en frisk prøve, det er en hjælp


  • #2   18. nov 2012 vi mener også det er opkast, men kom pludselig i tvivl.
    det sker mest hvis der er en dag de får mere tørt end vådt til mad. dyrlægen mente den ene kat måske stressede den anden når den spiste, og den derfor spiste for hurtigt. men nu må vi se hvad de siger til undersøgelsen.
    billedet skal hvertfald med, og en frisk prøve hvis de laver en på dagen, eller dagen op til :).
    og tak for svar !


  • #3   18. nov 2012 Det ligner helt bestemt opkast, sådan ser det også ud her når kattene synes de skal kaste op smiley
    Og til tider lugter det meget slemt


  • #4   18. nov 2012 hvor ofte gør jeres katte det ? smiley .

  • #5   18. nov 2012 synes det er meget forskelligt... nogle gange en gang om dagen nogle dage i træk, og så kan der gå uger før det sker igen

  • #6   18. nov 2012 sådan noget opkast har min også haft en gang. Dog mere brunt og i MEGET større mængde (mor var meget nervøs der)

    Men hvis katten virker glad og spiser/drikker/går på bakke/leger, skal du ikke bekymre dig


  • #7   18. nov 2012 vi har to, og aner faktisk ikke hvilken en af dem som gør det. men de virker glade som de plejer, legesyge, hopper rundt, spiser/drikker og har normal afføring. men det startede fra den ene dag til den anden og har stået på et stykke tid med mellemrum. så vi begyndte at undre os lidt smiley .
    det passede heldigvis med at de alligevel snart skulle have en sundhedsundersøgelse, så vi kunne lige så godt få bestilt tid så der også kunne blive tjekket om der nu var noget galt smiley .


Kommentér på:
Opkast?

Annonce