{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.519 visninger | Oprettet:

Skal min kat have en ven-kat ? {{forumTopicSubject}}

hEJ OG GODT NYTÅR.
JEG ER BLEVET, ELLER "fFISEN" ER MEDLEM FOR BLOT EN ½ T. SIDEN. SKAL LIGE FINDE UD AF HVORDAN DET HER FUNGERER.
mEN MIT SPØRGSMÅL GÅR PÅ OG DET VILLE VÆRE EN IDE OG FISEN FIK EN LEGEKAMMERAT. OG HVIS SKAL DET SÅ VÆRE EN HAN ELL. HUN KAT. FISEN ER KASTRERET. ER I SØDE AT BEGRUNDE JERES SVAR.
MÅSKE ER DET BARE MIG DER HAR LYST TIL EN KAT MER, OG IKKE FISEN..

MVH


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal min kat have en ven-kat ?
  • #1   30. dec 2012 Husk at slå caps-lock fra smiley

    Om din kat skal have en katte ven er sådan set kun dig der ved, da du kender din kat..
    Hvordan reagere din kat på andre katte??
    Det kan godt være en god ide med en katteven, hvis din kat er rastløs og keder sig, samt hvis den er meget alene, men det afhænger jo om din kat er venligt stemt over for andre katte, der er nogle katte der kun acceptere sig selv..

    Og så vil en killing nok være nemmest at introducere for din kat, ofte accepteres killinger bedre end voksne katte, fordi killinger sjældent ikke vil prøve at dominere..

    Om det skal være det ene ellere det andet køn er der mange delte meninger om, nogle vil sige det skal være samme køn andre som mig at hvis begge er neutraliseret er det ligegyldigt, så det er vist op til dig hvem du vil lytte til..


  • #2   30. dec 2012 TAK FOR DIT SVAR.
    JEG ANER IKKE HVORDAN HAN REAGERER MED ANDRE KATTE, SÅ HVIS DET NU IKKE GÅR ER DET JO IKKE SÅ GODT.
    JEG ER PÅ ARBEJDE HVER DAG, SÅ JA HAN ER ALENE, MEN JEG MÆRKER IKKE KEDSOMHED FRA HAM, ELLER TENDENSER DER PEGER DEN VEJ.
    NÅ JEG FINDER NOK UD AF DET smiley


  • #3   30. dec 2012 Er du ikke sød at lade være med at skrive med store bogstaver smiley Her på kattegalleri bliver skrift med store bogstaver tolket som råben, bare en lille info smiley

    Jamen kan du ikke se hvordan den reagere når den ser en kat udenfor, hvis den altså er indekat??

    Jeg har da kunnet se hvordan min den gamle har reagere overfor de katte der er udenfor, og hun har bestemt ikke været venligt stemt, derfor var det noget forbeholdent at jeg tog en hittekilling til mig, men det går ok, killingen (eller rettere ungkatten på nu 8 mdr) er på tålt ophold, den gamle har accepteret dens tilstedeværelse, men heller ikke andet, måske bliver det bedre når den bliver ældre og mindre legesyg og irriterende smiley
    (Jeg har haft killingen siden 1. september.)


  • #4   30. dec 2012 råbende tekst. så har jeg læst det med smiley men jeg skriver gerne med småt.

    vi bor på 2. sal og han ser ingen katte heroppe fra. kun fugle som er yderst interssant, men det var jo ikke n fugl så.. smiley

    der en en på marjed herinde som gerne vil sælge sin hun kat. jeg er ved at få afklaret og de er steriliseret og hvorfor hun skriver den helst vil være inde, når den også har været ude (tilsynelandene)

    jeg tænker bare at to nok er rarer en en, men måske det kun gælder for mennesker, dem der altså ikke foretrækker ensomhed..


  • #5   30. dec 2012 Åhh ja det kan jeg godt se, det mad 2. sal, så ser han ikke rigtig andre smiley

    Først vil jeg sige at du ikke skal vælge en kat som har været ude, selv om sælger siger den helst vil være inde, så har den prøvet at være ude og kan når som helst få trang til udelivet, og har den så ikke adgangen, så kan det blive en meget fustreret kat, og ødelægger alt og er mega rastøs og i det hele aget ikke rar at være sammen med..

    Ikke alle katte ønsker selskab, men det er jo svært at vide på forhånd, hvis din kat har et mild og imødekommende sind, så har du da en rimelig chance for at han vil syntes det er ok med selskab, men hvis den er meget reserveret vil jeg ikke mene at du vil få det bedste held med det, men man skal jo aldrig sige aldrig..


  • #6   30. dec 2012 jeg tror du ha ret mht "har været ude og helt inde " katten .
    Fisen som hankattenher hedder, tror jeg nu egentlig er mild nok ifht andre. jeg oplever ham ikke specielt reserveret.
    men ja, det er en chance at tage, jeg må overveje noget længere.
    men tak for gode råd og godt nytår til dig smiley


  • #7   30. dec 2012 Det var så lidt og godt nytår til dig også smiley

  • #9   31. dec 2012 hej og tak. jeg læste faktisk det samme på nette igår som du skriver.
    Jeg tror jeg lader ham gå alene, det er for stor en chance at tage med alt hvad det kan føre til. og muligheden for at komme af med den nye er nok lille.

    Super vel argumenteret svar. Godt nytår smiley


Kommentér på:
Skal min kat have en ven-kat ?

Annonce