{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Katten jammer {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har en dejlig hun-kat, Lille-mis på snart 2 år. Hun er meget opmærksomhedkrævende.
Hun jammer ekstrem meget. Eller jammer vil jeg måske ikke kalde det, men det lyder på hende som om at hun snakker og fortæller en hel masse. Jeg har aldrig oplevet en kat sådan. Hun har ihvertfald ikke ondt. Hun er rigtig glad kat, som ikke mangler opmærksom - så måske er det bare naturligt?? smiley Det er lidt frustrerende at man ikke kan forstå hvad hun fortæller.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katten jammer
  • #1   31. mar 2013 For det meste er det bare at katten VIRKELIG er i ''se mig se mig'' humør

  • #2   31. mar 2013 Ja, det tænker jeg også at det er derfor smiley

  • #3   31. mar 2013 Prøv at giv en stor nusse tur og se om hun stadig er sådan

  • #4   31. mar 2013 Hun stopper nemlig hvergang at man giver hende opmærksomhed, så jo jeg tror at det er en refleks som hun bruger når hun vil høres smiley

  • #6   31. mar 2013 Katte er nu nok chefen smiley

  • #7   31. mar 2013 Er hun neutraliseret?

  • #8   31. mar 2013 Ja, det er hun. Da hun ikke var og var i løbetid, har jeg aldrig oplevet noget lignende. Jeg sov ikke i 3 nætter, fordi hun jamrede sig og smed sig så højlydt. Det var ganske forfærdeligt. smiley

  • #9   31. mar 2013 kan de nemt finde på for og få opmærksomhed eller fordi der noget de vil have eller noget du skal. Jason kan finde på og gå og bræe hele dagen hvis han lige øjner bunden af mad skålen.

  • #11   31. mar 2013 Nogle katte og forskellige racer "snakker" rigtigt meget. Jeg har selv en meget "snakkende" race og jeg elsker det. Især er det spændende at de alle lyder helt forskelligt, lige som mennesker og variationen af lyde. Kattes sprog er langt større end hundes, der er desværre ikke forsket så meget i det endnu.
    Så du har sikkert bare en snakkende mis, der vil fortælle dig en masse om hvad hun lige "tænker" eller har lyst til.


  • #12   31. mar 2013 Jeg har en MEGET stor hankat (nu kastrat), som siden han var killing næsten konstant har brugt en forfærdelig mund.
    Han kommer med mange forskellige lyde, lige fra de ynkeligste, skingre pivelyde til gurglende, hæse strubelyde med åben mund.

    Jeg kan føre lange "samtaler" med ham smiley

    Husets furie (Surin) kommanderer med mig:
    når hun vil have en tår mælk
    når vandhanen skal åbnes
    når en af deres mange skåle er tom

    PS: Nej, "Piv" keder sig ikke. Han har syv gode kattevenner, men det er kun mig, han "taler" med.


Kommentér på:
Katten jammer

Annonce