{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Priser :)
  • #1   8. apr 2013 Her i Nordjylland ligger priserne fra 600 kr til ca 2500 kr.... alt efter om det er han eller hun....og hvor det bliver gjort...
    Og heldigvis er der flere dyrlæger der kun har samlet pakker... så alle katte bliver mærket og reg.... alt andet er uansvarligt.


  • #2   8. apr 2013 Men hvad skal du bruge priserne til over hele landet ????

  • #3   8. apr 2013 Jeg har lige givet 2000kr for steralisering, øremærkning og chip (de tatoverede forkert!!!) samt vaccine her i virum.
    Hvad det koster hver for sig ved jeg faktisk ikke


  • #4   8. apr 2013 750 for en kastration på köbenhavns dyrehospital smiley

  • #5   8. apr 2013 Jeg skal bruge priserne til en kampange for at få kattene neutraliseret smiley

    Jeg søger derfor de billigeste priser vs de dyreste..

    Men det skal kun være for neutraliseringen. Mærkning og registrering skal være ved siden af smiley


  • #6   8. apr 2013 Husk nu der er nogle der har mærket deres dyr før de bliver neutraliseret. Jeg kom chip i mine krøller før jeg neutraliserede dem. Giver så både chip og øremærke, men spørgsmål begge ting hver for sig er altså er relevant spørgsmål uden at være uansvarlig:)

  • #7   8. apr 2013 Mine forældre skulle give 800 for deres hun kat i Broager uden noget andet..
    vi gav også 800 for vores han kat men det var også inkl. øremærke, registrering og vaccine i Sønderborg


  • #8   8. apr 2013 Altså "slagteren fra Ulsted" tager ca 600 kr for en hankat... men man er så ikke sikker på at få sin kat levende med hjem...

    Men det er vel bare at skrive/ringe rundt til de forskellige og få vejledende priser .. "problemet" er jo lidt at man tit kan forhandle sig til rabat (i Nordjylland) ... så man vil ikke kunne give helt præcise priser....


  • #9   8. apr 2013 Hos min dyrlæge i Nyrup - Midtsjælland koster :
    Kastration hankat (inkl. bedøvelse og smertebehandling) 550 kr.

    Sterilisation af ikke drægtig hunkat (inkl. bedøvelse og smertebehandling) 850 kr.
    Tillæg hvis katten er drægtig eller i løbetid 200-500 kr.


  • #10   9. apr 2013 G. H.. Det er ikke liiige sådan en dyrlæge jeg er interesseret i, selvom det er billigt billigt. Folk skulle gerne have deres dyr igen smiley



  • #11   9. apr 2013 Stine

    For nogen handler det kun om prisen....desværre.... jo billigere jo bedre... og hvis nu katten dør... jamen så får man da bare kastet en ny gratis kat i nakken....
    Se selv på G&G DBA og FB smiley


Kommentér på:
Priser :)

Annonce