{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg?
  • #2   22. apr 2013 Jeg tog 200 kr pr killing for 4 killinger hvoraf 3 var langhåret.. Moderen var korthåret..

    De 200 kr gik udelukkende til madforbrug og køb af en ny stol, som de havde ødelagt..

    Det var en hittekat med killinger


  • #3   22. apr 2013 Førhen solgte jeg intakte killinger (de var vaccineret 1. gang og havde fået ormekur) til 150-200 kr stykket.

    Ved det sidste kuld valgte jeg at give dem hele pakken (neutralisering, øremærke, chip, ormekur, 1.+2. vaccination samt madpakke til 14 dage), de blev solgt ca. 16 uger gamle for 1.000 kr stykket til at dække lidt af udgifterne.

    - Det var huskatte.


  • #5   22. apr 2013 I min verden så burde det ikke være lovligt at sælge katte, uden de har fået hele pakken fra dyrlægen... og så kan du tage den pris det har kostet.

    Alle andre udgifter som foder og grus må stå for egen regning.


  • #7   23. apr 2013 Hvis du får ordnet det hele, svarer det jo til den pris som du skal give for en kat hentet på internat.
    Ganske vist vist billigere end "Hele pakken" men som Felis også siger, man skal være glad for hvis man kan afsætte dem!


  • #8   27. apr 2013 Jeg vil sige 2-400 kroner + prisen for det de er blevet ordnet for.
    Så en 2-400 kroner til at dække mad og grusomkostningerne og så prisen for dyrlæge"pakken". Tit får man rabat hvis man kommer med flere på en gang og du kunne jo passende tage missemor med ned og blive fixet, hvis killingerne skal smiley


Kommentér på:
Salg?

Annonce