{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Navn til min killing :). {{forumTopicSubject}}

Om 3 måneder ca. kan jeg få min lille killing hjem. Den blev født i går hjemme ved min veninde. Glæder mig helt utrolig meget til at få den hjem, og i mellemtiden følge med i dens opvækst! smiley

Mit problem er så, jeg kan ikke bestemme mig for et navn. Jeg har 2 i tankerne, takket være min mor, og synes faktisk de er ganske gode. For de kan bruges til både en han og en hun :).

Killingen er utrolig mørk, næsten sort, med lysere nuancer. Den har hvide tæer på alle 4 poter, og en flot hvid plet på brystkassen.

Jeg har tænkt på Sparrow og Flipper.
Ved godt det ikke er jeres valg at tage, men ville høre jeres valg :).

Min lille misling <3.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navn til min killing :).
  • #2   19. maj 2013 Fruen - Det ved vi ikke endnu, den blev født i går. Men både Sparrow og Flipper kan bruges til begge køn :).

  • #3   19. maj 2013 Jeg syntes det begge er gode navne, men eg ville hvis jeg var dig vente lidt med at sætte mig fast på et navn, indtil du har lært den lidt at kende, da det er din venindes så kan du vel besøge den nogle gange inden du får den hjem, ofte ender man med et helt andet navn end det man først tænkte, fordi personligheden giver anledning til et 3. navn smiley

  • #4   19. maj 2013 Jeg syntes også navnene er fine smiley
    Har den lille søskende ? Det håber jeg, for de lære så meget af at have søskende.


  • #5   19. maj 2013 Heidi - Det er selvfølgelig rigtig nok :). Havde jeg ikke lige tænkt over ;).
    Jo, kan sagtens besøge den :).


  • #6   19. maj 2013 Jette - Den er ikke alene i kuldet, hvis det er det du mente :). Den er i et kuld på 5.

  • #7   19. maj 2013 Jeg synes også du skal vente og se hvad der passer til kattens personlighed smiley

    Jeg har rigtig mange der tror at fordi min ene kat hedder Macro så <b> skal</b> den ande bare hedde Micro! - nej Micro og Macro har intet at gøre med hvorfor Macro hedder Macro.(den anden kat hedder Aidan). Macro hedder Macro fordi han er opkaldt efter en vend som er lidt uheldig, så uheldig at han stavede sit navn forkert(han hedder Marco) så for altid vil han blive kaldt Macro. Katten Macro er også uheldig og lidt doven smiley Hvis han går i en vindues karm med potteplanter ville han generelt ved et uheld vælte alle potte planterne ned eller går han hen over en kat kan det ske at han falder over sine egne poter.... Så Macro er Macro fordi han ikke er så let på poterne som man ellers normalt siger at katte er smiley

    Aidan(som folk absolut vil have hedder Micro) er en helt anden personlighed. Han er opkaldt efter en karakter i en bog som handler om en kriger. Det passer rigtig godt på Aidna som stol kæmper for sit og Macros territorie og endnu mere stol bringer "gaver" hjem til moar smiley Han er let på tå og kan snige sig ind på folk uden de ved han er der. Men han ved hvad han vil have og hvis os mennesker ikke makker ret så ryger der ting på gulvet smiley


  • #8   19. maj 2013 Syntes for det meste, navnet kommer lidt af sig selv. Når man har fået katten hjem og set hvordan dens personlighed er smiley det med at finde navne til små killinger som endnu ikke lige har en sjov særhed eller noget, er så svært.

    Så mit råd er vent og lær den at kende, mon ikke navnet så kommer helt af sig selv smiley

    Og tillykke med den lille ny smiley


  • #9   19. maj 2013 Det var lige det jeg tænkte på smiley så bliver det en meget bedre kat, den får leget og tumlet med sine søskende og lære hvor hårdt den kan tillade sig at bide nappe og kradse.
    Få den endelig ikke for tidlig hjem ( selv om det er svært at vendte) den skal være 12 uger, men må gerne få længere tid hos mor og søskende smiley


  • #10   19. maj 2013 sasha - Venter også n_n. Tror bare jeg er så spændt og begejstret over jeg endelig må få kat :D. Min mor tog røven på mig i går da hun hentede mig fra min veninde. Havde lige pustet mig op og sagt at den tog jeg altså med hjem, uanset hvad hun og far sagde! Hun kiggede bare på mig og sagde, at det gjorde jeg da bare, for hun havde snakket med min far :P.

    Hvor lyder Macro altså kær :). Og Aidan lyder som en stolt hanmis ;).


  • #11   19. maj 2013 DK - Tak :D.

    Jette - Jep, det godt h*n har nogen søskende :).
    Nej nej, vi lader den blive til den kan komme fra sine søskende og sin mor. Min mor har læst sig frem til man kan få en bøde hvis man tager dem hjem for tidligt, så det vil vi ikke risikere. Og vi er ikke typen der tager dyrebørn fra deres mødre for tidligt :). Det synd.


  • #12   19. maj 2013 Dejligt med en fornuftig familie, og skønt du nu får en kat og kan følge den hele vejen og godt for din veninde, at hun ved, allerede nu, at en af killingerne får et godt hjem.

  • #13   19. maj 2013 Jette - Jep, det er dejligt :).
    Havde jeg penge og plads til det, havde jeg hapset alle deres killinger :). Men må desværre nøjes med en. - For nu ;).


  • #14   19. maj 2013 Når nu det er din første mis, kan det måske være en god ide at læse denne, det giver en bedre forståelse fr katte adfærd, i sær killingers smiley

    http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/sites/default/files/pjecer/katte/Kattens-adfaerd.pdf


  • #15   19. maj 2013 Heidi - Vil læse den så snart jeg har fået ordnet mine dyr :). Tak for et link! Skal i gang med at læse en hel del, så mislingen får det bedst muligt :).

  • #16   19. maj 2013 Altsåååå det med navne, der vil jeg give de andre ret i ikke at sætte sig fast på noget.
    Freddie blev opkaldt efter en stjerne, men havde jeg ventet, så var han kommet til at hedde Malthe smiley


  • #17   19. maj 2013 Marianne - Som sagt så venter jeg :D.

  • #18   19. maj 2013 syntes han ligner en lille sparrow, spicelt navn, super flot! og ikke noget alle hedder, min hedder Teemo, men ja når du ser ham og han begynder at vise sin personlighed frem så stråler det ud af den hvad den lille søde mis skal hedde, men sparrow, er mega fedt! og jeg personligt syntes det ser ud til at passe til den lille chamør smiley

Kommentér på:
Navn til min killing :).

Annonce