{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.867 visninger | Oprettet:

Janne.*
Janne.* Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
11. okt 2006
Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367

Update på Tulle "Dårlig lever og narkose" {{forumTopicSubject}}

Hej til alle jer der har fulgt med i Tulle pigens tråd
"Åhhh neeejj, nu ikke Tullepigen..."

http://www.kattegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/106571-aahhh_neeejj__nu_ikke_tullepigen____

Tulle har endnu engang været til dyrlægen for at tage en blodprøve for hendes levertal, fordi hun har i et stykke tid fået special foder for leveren og det skal nu tjekkes om lever tallene er blevet bedre.

Hun kastede jo op hver dag til sidst og troede at det ville hun holde op, når hun fik specialfoderet for leveren, men NEJ hun kastede stadig op, selv om hun hverken spiser hurtig eller ej og det har gjort at hun har tabt sig. Men så begyndte jeg for noget tid siden kun at give hende specialvådfoder for leveren, siden da har hun slet ikke kastet op. Så det er jo kun positivt.

Men i morgen får jeg at vide om hendes levertal er blevet bedre, ÅHHH jeg håber det sådan,
for hvis ikke, kan jeg risikerer jeg at miste min dejlig Tulle pige på mandag, da hun skal til special tandlægen hos Jens Ruhnau. Normalt tager Jens ikke katte med dårlig lever i behandling, men det bliver vi nød til, da Tulle ikke har det godt i hendes tænder, spytter vådfoder ud af munden for hver 3 bid.

Min egen dyrlæge sagde igår som jeg selvfølgelig også tænker at det kan også gå godt. Men forleden i tlf sagde dyrlægen at det er pest eller kolera, det synes jeg lige var lidt hårdt sagt.

Jeg græder indvendigt hver dag og tårer løber pludselig ned af kinderne, det er bare sååå hård hvis jeg skal miste min elskede Tulle pige. Jeg har næsten lige sagt farvel til min Pusser pige.. Åh nej sidder og tuder nu. Har det så dårligt med det hele.

Er der nogen der kan fortælle mig, om der er nogen chance for en dårlig lever kan klarer en narkose ?

Puhaa, er så ked af det, for ved ikke om jeg har min dejlige Tulle pige efter på mandag, når hun skal i narkose.
Det er bare alt alt for hårdt det her, men det er mest synd for Tulle, hun skal jo hurtigst muligt have ordnet sine tænder, dårlig lever eller ej. :-(.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update på Tulle "Dårlig lever og narkose"
  • #1   25. sep 2013 Har desværre ikke meget tid og har derfor ikke læst den tråd du linker til, men vil da lige sige at Jens Ruhnau har noget af det bedste OG sikreste narkose-udstyr, så du får den bedst mulige narkose, det kan du være sikker på.

    Eftersom jeg ikke har læst tråden er jeg ikke klar over hvor slemt det står til og du har jo heller ikke svar på de nye blodprøver.

    Man skal selvfølgelig være forsigtig med narkosen, når leveren er dårlig, men med mindre leveren er virkelig dårlig, vil jeg mene chancen for at klare narkosen (hos JR) er god.

    Var det tørfoder, der blev kastet op ?

    Pøj-pøj med det


  • #2   25. sep 2013 Åhh Janne, det er noget møg med hende Tulle smiley

    Jeg kan desværre ikke svare dig på dit spørgsmål, men sender dig en masse kram og de bedste ønsker og masser af krydsede fingre og poter for at det er gode svar du får på prøverne!!!!


  • #3   25. sep 2013 Åhhhrr Janne hvor jeg føler med dig..

    Øv for den at du skal igennem det her og så oven på at du har mistet Pusser, du fortjener lidt medgang og krydser fingre og tæer for at du får positiv besked i morgen..

    Jeg kan desværre ikke svare dig på dine spørgsmål, det håber jeg der er andre der kan hjælpe dig med..

    Jeg kan kun give dig en trøstekrammer og håbe det bedste for dig og Tulle smiley


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367
    #5   26. sep 2013 Tak for jeres medfølelse. : ) Men blodprøven viste næsten det samme, der var ikke ret meget forskel fra sidste blodprøve. smiley .Skal snakke med tanddyrlægen Jens i morgen, så må jeg se hvad han siger der skal ske. Er utrolig ked af det, så jeg skriver nok ikke mere i tråden før efter Mandag, da det er for hårdt for mig.

  • #6   26. sep 2013 Øv, øv smiley

    Mange tanker til dig og Tulle...


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367
    #7   26. sep 2013 Har lige taget et par billeder af Tullepigen, som lige er vågnet. smiley



    profilbillede
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367
    #8   26. sep 2013 Tulle



    profilbillede
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367
    #9   26. sep 2013 Mange Tak Pia.. smiley

  • #10   26. sep 2013 God bedring med hende og knus Til dig!


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367
    #11   27. sep 2013 Mange tak Jane smiley


  • #12   27. sep 2013 Åhh Janne

    Det er da urimeligt alt det du skal igennem smiley
    Sikke fin hun er smiley
    Håber virkeligt det bedste,,,
    Knus og tanker herfra


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367
    #14   28. sep 2013 Tak søde Tine. smiley

    Lisbeth tusind tak for sangen, jeg måtte stoppe sangen, da tårene begyndte at løbe, fordi her kl ca 6.30 imorges, kom Tulle op ved siden af mig da jeg sad ved Computeren, hun stod mærkelig og jeg sagde hvad er der dog Tullepige og så løb der en del blod fra hende. Så vi skal igen til dyrlægen her til forrmiddag, heldigvis var det en dyrlæge fra min klinik der havde vagten, så vi skal heldigvis ikke til en anden dyrlæge.

    Åhhh Jeg kan snart ikke tage det mere, hvorfor skal Tullepigen alt det her igennem. Spurgte om nu hun havde dåelig lever, kan hun så tåle at få antibiotika for leveren, det sagde han ja det kan hun godt.
    Nu ved jeg ikke hvad Jens Tanddyrlægen siger til det hele, hun skal jo i narkose på Mandag, da hun sikkert skal på antibiotika.. Hun går og drypper lidt her og der, men har spist lidt vådfoder. Underligt der var ikke noget for 2 dage siden, da så jeg hende tisse normalt. Det er bare sååå hård. smiley


  • #15   28. sep 2013 Nej for pokker da smiley

    Jeg håber det allerbedste for Tullepigen og dermed også for dig.
    Kom endelig med en update.


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.367
    #16   28. sep 2013 Mange tak Marianne. smiley

    Vi kom til dyrlægen og han fik presset en lille dråbe urin ud, mere kunne han ikke, der var ikke så meget urin i blæren, så det var jo godt den ikke var overbelastet. Så fik Tulle en sprøjte antibiotika som holder til i morgen, hvor hun så skal have 1 pille 2 gange daglig i 5 dage.

    Men det bedste er, da vi kom hjem gik der ikke lang tid, så gik Tulle på bakken og tissede en lille bitte bitte tår, men der var ingen blod i ...jaaaa og her for en 1/2 time tiden tissede hun en lidt større tår også uden blod i og har spist rigtig meget vådfoder. smiley

    Dyrlægen sagde at den antibiotika hun får bliver mest udskillet i nyrene og meget lidt i leveren, så det er jo dejligt. Så sagde han også at hvis det var hans kat, så ville han få lavet tænderne først og hvis katten så døde af narkosen, så var det bedre end at den skulle gå og have smerter i tænderne. Men jeg håber at det kommer til at gå godt på Mandag, når Tulle skal i narkose. puhaa

    Jeg har i denne uge været ved en anden dyrlæge og fået nogen piller der stabiliserer leveren, det skal hun have hver 3 time og efter mandag 2 gange om dagen, så jeg håber på hendes lever vil være en lille smule stabiliseret til på mandag end den er nu. smiley

    Åhhh jeg er så nervøs og bange for på Mandag, Så vil I ikke være søde at krydse finger og sende positive tanker til Tullepigen.. Det vil jeg blive så glad for, hun er jo min lille øjesten, blid, klog,kærlig og vi kan snakke sammen i lang tid og hun passer på mig hvis jeg skælder en af misserne ud, så kommer hun med det samme og vil blande sig for at hjælpe mig, hehe


  • #17   28. sep 2013 XXX
    herfra


  • #18   28. sep 2013 Janne
    Jeg vil også krydse fingre tæer osv for dig og tullepigen.


  • #19   28. sep 2013 Jeg vil krydse alt hvad der krydses kan for Tulle og dig på mandag Janne smiley

  • #21   28. sep 2013 Mé too smiley

  • #23   29. sep 2013 Me four XXXX smiley

Kommentér på:
Update på Tulle "Dårlig lever og narkose"

Annonce