{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.763 visninger | Oprettet:

Min lille jæger ;) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har så åbenbart en lille jæger smiley :D smiley :D smiley

På mystisk vis var der en lille fugl der havde forvildet sig ind i vores hus (gang og kælder) den er nok kommet ind i går, for da jeg stod op her i formiddags og skulle i kælderen og tage morgenbrød op af fryseren, så fór Smilla ned i gange og snuppede noget ved hoveddøren, jeg så ikke hvad, så blot noget pelsagtigt i munden på hende før hun strøg ned i kælderen og gemte sig med byttet, jeg troede det var en mus, og tænkte, mon den var død eller levende??
Men kunne jo ikke se hende og lod hende være, mens jeg var i fryseren hørte jeg pludselig hende farer rundt og konkluderede ok så var det en levende mus, fint nok, men så var den jo åbenbart sluppet fra hende, og hun gik nu og sagde sjove lyde fordi hun ikke kunne få fat i den igen smiley

Smilla gik med op og fik morgenmad, og så mens vi spiser, så hører vi lyden af en flaske der falder ned ud i gangen, straks tænker jeg hvad har Smilla nu væltet ned den tosse, hvorpå jeg erfarer at hun ligger fredeligt i vindueskarmen smiley :D smiley er bare vant til det er hende der laver numre smiley
Nå men åbner døren og ser en lille fugl flyve rundt i gangen og så ned i kælderen, Hmmm gode råd er dyre, hvordan får jeg det kræ ud??
Nå men for at gøre en allerede lang historie kort, så kom den retur i gangen og Smilla fik smuttet med mig og forsøgte at fange staklen hvilket jo selvfølgelig stressede den, jeg fik fat i katten og losset hende ind i stuen, hvorefter jeg kunne tage fuglen som var helt udmattet og sætte ud på trappestenen, der sad den så og gispede og samlede kræfter til den igen kunne flyve ud i friheden..

Jeg nåede at tage et par billeder af den mens den samlede sig, nogen der ved hvad det er for en lille størrelse, jeg er ikke så kyndig i fugle, og tænkte først at det var en lille unge, måske solsort, men det tror jeg så ikke nu efter jeg så billedet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min lille jæger ;)
Kommentér på:
Min lille jæger ;)

Annonce