{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.332 visninger | Oprettet:

Min Kat er bange {{forumTopicSubject}}

Hej??
Min kat (sløjfe) er begyndt at næsten blive bange for mig og andre, har fået sår på ryggen er mere usikker og næsten lidt sur da der var flere menesker på besøg.
Den er ikke lige så sød rolig og kælen som før.
Vi ved ikke hvad der er galt men vi tænkte lidt at det kunne være at den var blevet sparket eller noget men sløjfe (vores kat) er normalt meget sky for fremmede så den ville nok være svær at fange
Men hvis der er nogen der ved hvad det kan være eller har nogle gode råd må i meget gerne svare??
Sløjfe skal til dyrlægen mandag den 13.feb.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Kat er bange
  • #1   7. feb 2014 går den ude ?
    for det kunne godt være at den har fået bøllebank.
    Der kan evt være kommet en ny kat i området, som skaber konflikt

    godt råd, vil være at holde øje med hende, får hun feber så afsted til dyrlæge
    evt prøv noget feliway i hjemmet.
    Prøv evt også, så frem at hun er udekat, at holde hende inde lidt mere


  • #2   7. feb 2014 Okay tak Anja n
    Vi tænkte også lidt på at det kunne have været en anden kat smiley


  • #3   7. feb 2014 Og ja den er også ude

  • #4   7. feb 2014 det er sikkert en ny hankat (ikke ordnet), som har forsøgt sig, de er somregle ligeglade med om hunkatten er ordnet.

    men hold øje med om hun bliver lidt dårlig. Hun kan godt få virus/infektion pga sårene.


  • #5   8. feb 2014 Hvordan ser sårene på ryggen ud? Har du evt. mulighed for at vise os et billede af dem? smiley

  • #6   8. feb 2014 Sårene er ikke slemme. den havde misted lidt pels på ryggen.
    Har ikke lige et billede af sårene men kan tage et på mandag;)

    Anja n
    Jeg tror ikke det er en han kat sløjfe jager næsten alle katte væk fra haven når de kommer
    men det kunne måske være. Og hun er steriliseret

    Det går vist bedrer med sløjfe nu smiley


  • #7   8. feb 2014 problemet er netop at hun vil slås for sin have - meget typisk hunmisser. Men hvis der så er kommet en ny hankat i området ja så skal han lige prøve hende af.
    det kunne godt tyde på en ung han, som ikke helt er så erfaren endnu. Men han kommer sikkert ikke igen, når hun først har givet ham tørt på



  • #8   8. feb 2014 Okay tak Anja n smiley
    Det er det nok der er nemlig ret mange katte i området smiley


  • #9   10. feb 2014 Sløjfe har det meget bedre og er sød igen!!!!!!!!! Men Vi kom ikke til dyrlægen fordi sløjfe ikke gad ned i transport kassen vi blev nød til at proppe den der ned men det ville jo gøre alt for ondt så vi kom ikke derhen denne gang men nu har vi købt en katte taske og har den stående i stuen så sløjfe vænner sig til den smiley smiley

    Tak for alle jeres svar smiley :D :D!!!!!!!!


Kommentér på:
Min Kat er bange

Annonce