{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.493 visninger | Oprettet:

hvad er det bedste du har købt af katteting? {{forumTopicSubject}}

Er der noget som du virkelig er rigtig glad for du har købt ?
Altså ting, ikke katten smiley

Min bedste ting er
http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattebakke_kattepleje/kattetoilet_hus/hus/364793

en sød lille støvkost. Super nem at have hængende, og nem at bruge. Og især efter Krumme er flyttet ind. Han vil så gerne hjælpe i bakkerne, så man er lige sød og smide gruset ud af bakken. Og så er der at den lille kost er god. Så slipper man for at slæbe støvsugeren frem.

Hvad med dig ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er det bedste du har købt af katteting?
  • #3   15. feb 2014 Deres legetunnel fra Sanabelle. Sjældent har jeg oplevet noget legetøj, der er blevet leget SÅ meget med som den. smiley

  • #4   15. feb 2014 Lige nu må det være den her
    http://t.zooplus.dk/shop/kat/kattelegetoej/drillepind/med_fjer/182742

    Ellers har min mand købt en rigtig laserpen, som lille katten synes er fantastisk smiley

    Dog må hajhulen var vores bedste køb - den er tilpas tosset til vores hjem smiley


  • #6   15. feb 2014 Uha, den var svær. Jeg har en rotte fra Ikea, den er ved at være død nu, Ellers den samme drillepind som Jackson Galaxy bruger, eller naturlegetøjet, så som fasanvinger, kaninpoter og haler osv. Boldbanen er ind imellem også et hit. Jeg gemmer noget af legetøjet i en periode og når det så kommer frem igen, så har det nyhedens spænding igen.
    Men kugler laver af staniol er også et hit. Det behøver såmænd ikke koste en formue, for at katten/kattene synes det er vildt sjovt.


  • #7   15. feb 2014 Hæ Anja, jeg har sådan et sæt liggende på hver bakke. Min Sofus er så grundig at han sprøjter grus flere meter væk, selvom der er låg på bakken smiley

  • #8   16. feb 2014 Grusbakken ;-).

    Efter Bjarnes mening er det bedste madskålene og Eiffel fra Kattens No 1. Det værste er hundepuden og tiger-diner-dimsen.

    Bruno er til gratis glæder, såsom fjer og papkasser, men jeg har da købt noget hatteelastik som han synes er et hit. Nå ja, og tiger-diner-dimsen og et aktivitetsbræt er forresten også glad for smiley


  • #9   16. feb 2014 jeg har da også nogle fine grusbakker, men katten kan komme med til OL i spark af grus, for han kan nemt få det ca 2 meter ud fra bakken. Det værste er endelig at han slet ikke skal bruge bakken. Nej det er simpelhen bare sjovt. Og kun når vi lige har renset dem. Han bruger bagbenene. Endelig ser det meget sjovt ud, men han har dæknet bla Speedy med grus, en kurv er fyldt flere gange, en spand med vand har vi også smidt grus op i. Og han er virkelig dygtigt, for i dag har han tømt 3 bakker for grus - lad mig sige det på en anden måde: lad det bare blive sne for vi har gruset her i huset smiley

    så jeg er meget glad for mit kostesæt

    kattene er nok mere glad for denne:
    http://www.petworld.dk/product/aktivitetslegetoej/cat-toy-med-motor.aspx#top


  • #10   16. feb 2014 Jep, det lille kost- og fejebakkesæt er også uundværlig her! Skal snart have nyt, for det er slidt op.

    **jeg har da også nogle fine grusbakker, men katten kan komme med til OL i spark af grus, for han kan nemt få det ca 2 meter ud fra bakken.**

    Åh ja, hvor jeg dog kender det smiley (efter vi er gået over til Cats Best Øko Plus)


  • #11   16. feb 2014 Her ses Bjarne i sit elskede Eiffel-træ :-). (gammelt billede - køjen er slidt op efterhånden).

    profilbillede
  • #12   16. feb 2014 Gusse er en svær kat at gøre glad, hvis ikke det er mad det handler om. Han hadede sit kradsetræ, han gider ikke sin hængekøjeseng og hulerne er kun hvis han ikke kan kravle under min dyne. Han er heller ikke så meget til legetøj.

    En ting som han dog elsker er denne drillepind fra Zooplus
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattelegetoej/drillepind/made_in_usa/288788

    Kun en drillepind ud over denne dur og det er en med en masse flade bånd på. Alt andet er bare "meh" i hans øjne.


    profilbillede
  • #13   16. feb 2014 Min smukke pige er endelig begyndt at lege lidt, med blyanter, poselukkere, kuglepenne og hvad hun ellers kan stjæle fra os. Med mindre jeg finder en baldrian ting frem, så går hun i selvsving smiley baldrian og catnip kan få hende helt i ekstase.
    Sofus synes at baldrian stinker smiley
    Han elsker drillepinde og slår ofte det rå ihjel før han spiser det.
    Igår fik de daggamle kyllinger for første gang. Han snusede kun, kunne ikke engang lokke ham med yndlings guffet smurt ud på kylle rylle, til gengæld fik Sofie vist mig at hun er en jæger. Hun gad dem ikke med mindre de bevægede sig, så jeg rystede
    kylling og hun angreb og så blev den ellers slået godt og grundigt ihjel og hun endte faktisk med at spise begge to!
    Så var hun også så mæt at hun dårligt kunne gå, hun lagde sig tungt ned og ventede på at få det bedre smiley smiley


  • #14   16. feb 2014 tror det bedste jeg har købt til Chaos er hendes kattehule.
    Den ligger i sofaen og når hun ikke ligger i den fungere den fantastisk som fodvarmer når jeg ligger på sofaen smiley


    profilbillede
Kommentér på:
hvad er det bedste du har købt af katteting?

Annonce