{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Katte på speed ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været ved dyrlæge med begge mine katte i dag. De blev begge indleveret
Kl. 8.30, da Speedy skulle kastreres og Mille skulle have gentusset, da tallene ikke var tydelige nok efter første gang. Jeg hentede dem så igen kl. 16 og de virkede ok friske. Men nu er kl. 22 og de har slet ikke sovet siden de kom hjem. De har fået mad uden problemer og virker rimelig normale. De er begge blevet barberet på benet, hvor nålen skulle ind. Grunden til at jeg undre mig er, at da Mille blev stereriliseret før jul, der var hun ikke barberet og der var hun totalt gro gy til halv elve om aftenen. Tænker jo at de har bedøvet dem anderledes denne gang, men giver de så også "opvågningsmiddel" ?
Så det er derfor en virker som om de har fået speed ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte på speed ?
  • #1   14. apr 2014 de har helt sikkert fået en opvågningssprøjte. Min den ene hankat Thomas, blev ordnet en fredag og han sov først søndag aften. han var den eneste som jeg har haft som har gjort det, men ved fra internattet at det ikke er helt ualmindeligt.
    Derfor fik ingen af vores internatskatte sådan en sprøjte. Men det kan så på den anden siden også give problemer for nogen når man vælger at lade dem sove russen ud.De kan nemlig komme til at sove meget hårdt
    Personligt vil jeg helst lade dem sove den ud. især efter Thomass tur.

    den sidste jeg har fået ordnet sov et par timer da vi kom hjem ved 16 tiden, og så var han klar men slinger.


  • #2   14. apr 2014 OK, tænke nok, at det var det, så må vi jo se hvor meget søvn jeg får i nat smiley har da heldigvis fri morgen.

  • #3   14. apr 2014 Du skal ikke være så nervøs over den ændrede adfærd, det er ikke unormalt, det skal nok blive normale tilstande igen efter en dag eller 2..

  • #4   14. apr 2014 Nej nej, er jeg nu heller ikke, undrede mig bare over forskellen på de to gange smiley

  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

    Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 179
    #5   15. apr 2014 Jeg kan huske stakkels Freja da hun var blevet steriliseret.. xD
    Hun kunne slet ikke stå på benene, og ville ikke falde til ro med mindre hun lå hos/ved mig.. Så når jeg skulle på wc, eller lave mad osv, så kæmpede hun sig efter mig til jeg samlede hende op..

    Hun dyppede næsen i en kop the, og jeg måtte fjerne hende fra den to gange, fordi hun ikke reagerede på at det var varmt.. -.-'

    Hun gik fuldstændig død i mine arme om aftenen, men var normal dagen efter : D


  • #6   15. apr 2014 Der barberes normalt på benet fordi katten har fået væskebehandling - og det er en rigtig god ide både for organer og opvågning. Gives normalt sammen med inhalationsnarkose

  • #7   15. apr 2014 Signe: Ja det ligner også historien med Mille, så hun havde i hvert fald ikke fået en opvågningssprøjte.

  • Anna K
    Anna K Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
    #8   15. apr 2014 Håber det bliver bedre:) så de kan få sovet

Kommentér på:
Katte på speed ?

Annonce