{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.294 visninger | Oprettet:

vænne indekat til at komme ud {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen:)
min indekat skal snart vænnes til at komme ud om dagen, men jeg ved ikke og man skal gøre noget bestemt for at vænne hende til det? jeg håber meget i vil hjælpe mig, og komme med nogle gode råd til hvordan jeg kan gøre det! jeg er nemlig ikke så erfaren med det smiley på forhånd tak smiley

i får lige et billede af hende smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vænne indekat til at komme ud
  • #1   26. apr 2014 om*


  • #3   26. apr 2014 hejsa min kat er næsten 2 år og den skal snart neutraliseres smiley jeg har tit gået tur med hende rundt omkring i kvarteret og hun virker rimelig tryg ved det smiley
    men vores have er også indhegnet men hun kan sagtens slippe over smiley
    tusind tak for rådet! jeg har nemlig tænkt på det med at hun kan gå i en andens have, jeg er nemlig også lidt nervøs for det smiley
    men mange tak! smiley


  • #4   26. apr 2014 Var jeg dig, ville jeg vente med at lukke hende ud til hun er steriliseret, ellers får du killinger lige pludselig smiley
    Derudover skal du huske at når hun først har fået smag for udelivet, så kan hun ikke trives som ren indekat igen.
    Mine misser kommer også i haven, og de nyder det i fulde drag! Men jeg har fået sat en stødline op rundt om haven, så de bliver på min egen grund. Så er jeg fri for bekymringerne ved at de vader rundt som de vil smiley


  • #5   26. apr 2014 ok jeg venter også til hun er blevet stereliseret (staves) smiley
    hvor kan man købe sådan noget stødline henne? jeg er nemlig heller ikke så glad for at lukke hende ud på egen hånd smiley
    mange tak for rådet smiley


  • #7   26. apr 2014 ok hun bliver også chippet og vaccineret samtidig med neutraliseringen så det bliver ordnet der smiley der render massere af katte rundt her, det er et meget familievenligt kvarter smiley tusind tak for rådet, det vil jeg da prøve smiley

  • #9   26. apr 2014 jep det havde jeg nemlig tænkt på smiley man kan nemlig få en pakke med både neutralisering, vaccination og øremærkning smiley
    tak for det!


  • #11   26. apr 2014 tak for det smiley Louise neutralisering er vejen frem

  • #12   26. apr 2014 en meget bedre løsning
    lav en løbegård. så ved du hvor hun er henne, og hun bliver ikke kørt ned. jeg har 18 styks og alle går i løbegård, og sådan har det været i 15 år



    profilbillede
  • #13   27. apr 2014 Jeg har en indekat fra internat som har fået ude adgang . Og som de andre siger ville jeg ikke lukke en fertil hun kat ud før du har fået hele pakken ordnet.
    Når det er sagt, så er det slet ikke sikkert din kat vil blive ude kat på den måde at den gerne vil være ude hele dagen og måske bevæger sig langt væk. Min går aldrig nogen steder andet end en tur rundt om huset særlig hvis jeg er med. Hun er stort set altid hjemme. Så lad det være kattens eget valg om den vil være ude eller inde hvis du lukker den ud . Og sørg for at sikre dig at det er i orden med naboer og ikke er farligt med hensyn til trafik m.m. Jeg har en anden kat der har været ude fra den kunne gå selv inden jeg fik den og hun klarer sig godt ude men er også stort set lige omkring haven men der er altid en risiko ved at lukke dem ud. Forleden forsvandt min Sille med en anden stor killing i 4 timer og til sidst var jeg ret nervøs men hun kom så da jeg var ude og kalde hende ind til natten. Du risikerer også møder med andre katte og det er jo ikke altid de kan med andre fremmede katte.


  • #14   27. apr 2014 I harald nyborg har de både strømleder, jordspyd, linen og de pladticdutter man vikler linen omkring smiley Og derinde er det billigt. Jeg indhegnede min have for omkring 1000,-

  • #15   28. apr 2014 Ok tak smiley

Kommentér på:
vænne indekat til at komme ud

Annonce