{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.630 visninger | Oprettet:

Vil min kat glemme mig? {{forumTopicSubject}}

Hej alle søde kattevenner.

Jeg har to katte, som betyder alt for mig. Og jeg betyder alt for dem. De følger mig overalt. Lige meget hvor jeg er i min lejlighed er de ved siden af mig. Helst helt op af mig. Det er jo dejligt.

Jeg har bare lidt en bekymring... Jeg skal rejse væk i 3 mdr her til maj og jeg er bange for hvordan de tackler det. Heldigvis skal de bare blive her hvor de bor, da jeg bor sammen med en af mine tætte venner som kattene også elsker og er tryg ved. Jeg er bare bange for to ting:

1) At de bliver kulrede over, at jeg ikke er her. (lægger de mon overhovedet mærke til det?)
2) Hvis de lægger mærke til at jeg mangler, vil de så glemme mig?

Håber I vil svare på mit spørgsmål. God aften.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil min kat glemme mig?
  • #1   27. apr 2014 nej det vil de ikke - glemme dig.
    i starten vil de nok mangle dig, men ikke på den måde som vi mennesker mangler nogen på.

    nu er de to heldige da de har hinanden. det hele er ikke nyt for dem, for deres bedste ven er der.

    jeg har arbejdet for kv i mange år, og vi havde pensionat også. Det længste jeg var med til at passe en kat, var i 7 mdr og 7 dage. Da hans "mor og far" kom og skulle hente ham, skulle han lige se en ekstra gang på dem, og det var så det. Dem kunne han godt huske og dem ville han godt med hjem igen sammen med

    vi passede mange i 2-3 mdr, også helt uden problemer. Dem som har det værst er faktisk ejeren. vi havde faste aftaler omkring at vi skulle sende folk sms´er og mails, så at de kunne vide hvordan deres barn havde det.


  • #2   27. apr 2014 De vil næppe glemme dig, men måske søge efter dig når du ikke kommer hjem til tiden.
    Rigtig god løsning at du lader dem blive hjemme sammen med én de godt kan lide smiley

    God tur.


  • #3   27. apr 2014 Nej dine katte vil ikke glemme dig..
    Om de vil savne dig, er svært at svare på, men i det de forbliver i vante omgivelser og med en de kender og normalt omgås, så vil ændringen ikke være alt for stor for dem, de vil selvfølgelig bemærke at du mangler, og måske vil de også ændre adfærd på nogle områder, men katte omstiller sig normalt fint..

    De vil uden tvivl blive glade når du vender hjem igen smiley

    Grunden til at jeg siger at de ikke vil glemme dig er fordi, jeg selv har oplevet at en kat kan huske mig efter selv et halvt år hvor den ikke har set mig, de genkender stemmen og duften af en..

    Det er normalt at de det første stykke tid efter man vender tilbage til dem, vil give en den kolde skulder, fordi de jo lige vil fortælle at det at du er rejst væk fra dem ikke var ok, så man skal lige tilgives igen smiley

    Evt hvis det er at du ringer til din veninde som du bor sammen med i løbet af de 3 mdr. du er væk, så kan hun sætte telefonen på medhør, så kan kattene høre din stemme..


Kommentér på:
Vil min kat glemme mig?

Annonce