{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.575 visninger | Oprettet:

Fra indekat til udekat {{forumTopicSubject}}

Jeg har en han mis på omkring 4 år der har været indekat altid. Nu er vi flyttet i hus, og har stor have og søde naboer. Da vi har hund vil terrasse døren stå meget åben, så derfor vil katten jo os gå ud smiley han har også været ude, men der blev han kun i vores have.. Nu hopper han over til naboen og så kan jeg ikke se ham.. Så bliver jeg bekymret.. Fordi jeg er bange for der skal ske ham noget, og han ikke kommer hjem... Hvad skal jeg gøre.? Bare lade ham gå og så regne med han kommer hjem igen.? Eller beholde ham inde.? Eller.? What too do.? ??
Håber nogen kan hjælpe..,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fra indekat til udekat
  • #1   26. maj 2014 Drys brugt kattegrus rundt i din have - så hans duft er der. Brug hans mad til at få ham hjem, dvs lad ikke maden stå fremme hele tiden, men kald på ham og giv ham lidt. Sørg for han er sulten når han lukkes ud, så kommer han sikkert hurtigere hjem end når hans mave er fyldt op smiley

    Nu er han kastreret og øremærket (og registreret korrekt) ikk!!! smiley


  • #2   26. maj 2014 Okay.. Jo det er han.. ?? så alt er iorden.. Er bare bange for han ikke kommer hjem.. smiley så hver gang han er gået til naboen, har jeg hentet ham igen.. Men er det en fejl.. ? Skal jeg bare lade ham gå.?

  • #4   26. maj 2014 Okay.. smiley prøver at bevare roen.. smiley mor elsker jo bare sin lille kat, men han er meget glad for at snakke, så gad vise om han ikke kommer hjem fra tur igen.? smiley

  • #5   26. maj 2014 Hegn haven ind, her en god side med gode ideer til at hegne haven ind på
    http://www.katteindhegning.dk/


  • #6   26. maj 2014 Haven er hegnet ind.. Men han hopper over muren.. smiley men nu har jeg det sådan, at hvis han vil så må han.. Han går bare på opdagelse.. Han er ikke bange.. smiley

  • #7   26. maj 2014 Det skader ikke at du henter ham indimellem, godt han hører din stemme og ved du er der. Du lukker ham selvfølgelig ud på en dejlig solskinsdag, så der er mange nye spændende oplevelser.

  • #8   26. maj 2014 Han er ude nu.. Og lige hoppet over til naboen.. smiley så nu ser vi hvad der sker smiley

  • #10   26. maj 2014 Nu har han været ude 1 time, og er lige selv vendt hjem igen.. Så nu ligger han og gør sig lidt til.. Så mon ikke han nok skal finde ud af det.? smiley

  • #11   26. maj 2014 Hegn haven ind, er den hegnet ind, så hegn den bedre ind så katten ikke kan komme ud af haven (: Så risikere du ikke at katten er til gene for nogen andre, og du risikere ikke at katten kommer noget til. Win Win.

  • #13   26. maj 2014 Ja vi har snakket med naboerne.. Men han vil ud konstant.. Så snart døren bliver åbnet så løber han ud.. Skal jeg så lade ham løbe ud, og skal jeg gøre det hver gang.?? Eller.?

  • #14   26. maj 2014 Husk, lad ikke maden stå fremme, men brug den til at "lokke" ham hjem med smiley

  • #16   27. maj 2014 Han gik ude det meste af dagen igår.. Han kom og gik igen.. smiley så tror nu nok han skal finde ud af det smiley tak for de mange gode råd.. smiley maden har hele tiden været der, så det er som det plejer smiley

Kommentér på:
Fra indekat til udekat

Annonce