{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor langtid må man give p-piller ?
  • #1   8. maj 2006 Hej ja det er farligt hvis de får p-piller for længe, har selv hørt det med 2 år ved ikke helt om det passer... men når jeg får en kat vil jeg ikke give hende p-piller. det tør jeg ikke min sidste kat døede af det og Alle andre jeg kender der giver deres kat p-piller, har haft det samme problem

  • #2   8. maj 2006 Og ja det er kræft, de får store knuder under maven nogle så store som hønseæg...


  • #3   8. maj 2006 Hvad skal man så gøre ? Vil jo ikke have hun skal blive syg. Øsnker at hun skal have nogle killinger igen engang...

  • #4   8. maj 2006 få den steraliseret...

  • #5   8. maj 2006 hov læste ikke at du ville ha killinger...

  • #6   8. maj 2006 Hmm ja, men det er jo også noget dyrt..

  • #7   8. maj 2006 Ja jeg får lidt det samme problem når jeg får min mis, Jeg vil prøve at vænne hende til at gå i sele, så får hun ikke lov til at gå ude selv, det selvfølgelig lidt besværligt især når man bor et sted med have som jeg.
    Men de kan sagtens vænnes til det.
    Ellers så spørg dyrlægen. Måske der er noget om det med de 2 år, så giv hende det i de år og så steriliser hende bagefter.


  • #8   8. maj 2006 Så kan du også nå at få et par kuld killinger....

  • #9   8. maj 2006 ja det er da dyrt men hellere det end en syg kat :o)

  • #10   8. maj 2006 Det koster også i p-piller hvis du prøver at regne ud hvor længe hun skal have dem. Kan godt nok ikke lige huske hvad sådan nogle koster, men så du også fri for at sku huske at give hende dem hver uge.. :o)

  • #11   8. maj 2006 Det er bevist at ALLE katte der har gået på p-piller i 2 år har ændringer i underlivet..!! Så ja.. Det passer skam udemærket!!
    Hvis du vil undgå at din kat skal blive syg, så undgå p-piller i en længere periode. P-piller er KUN og udelukkende en løsning for en kort periode.
    Dyrlægerne er heller ikke glade for at give dem, og dette er med god grund!
    Mit råd er at få katten steriliseret med mindre du snart skal have kuld.
    Løbetider frustrerer katten, og dette er heller ikke sundt.
    Har selv måttet sterilisere min hunkat, da jeg ikke har mulighed for at starte opdræt endnu, og det var syndt for hende at rende rundt i løb hele tiden.
    Løbetiderne bliver længere og længere, og kommer tættere og tættere på hinanden, hvis ikke hunkatten får lov at blive parret.
    Sterilisation er klart at foretrække. - Og så dyrt er det altså heller ikke. Koster omkring 800-1000 kr, og dette gælder jo som sagt resten af livet, og så får man en glad og harmonisk kat!


  • #12   8. maj 2006 Ja I har ret.. Hun kan få et kuld også få en sterilisation. Vil også hellere have at hun lever i længre tid! Man vil jo sine dyr det bedste..

    Har faktisk lagt mærke til at hun rigtig tit er i løbetid


  • #13   8. maj 2006 Man kan ikke undgå at tænke på, om os hunkøns mennesker, nu også kan tåle at tage p-piller i flere år.....

  • #14   8. maj 2006 Nej kan man ikke.. Men tænkte på om der ikke findes en p-pille til katte der ikke er skadelig ?

  • #15   8. maj 2006 Det gør der ikke endnu... Så havde jeg i hvert fald brugt dem til Dufa. :0)

  • #16   8. maj 2006 Hmm det er da trist! For vil jo ikek skade Bettemis!

  • #17   8. maj 2006 Jeg ville i hvert fald aldrig give min kat p-piller... Man ved aldrig, om den bliver skadet og ikke kan få killinger alligevel, også selvom det er langt under to år...

    Hvis man vil have killinger, så er det bedst at gøre det, inden katten bliver for gammel... Og så kan man jo sterillisere katten bagefter, hvis den ikke skal have flere kuld. Den kan også ændre adfærd og blive meget mærkelig af p-piller... Så jeg synes, du straks skulle stoppe med dem, hvis hun alså får dem nu...

    Held og lykke med det hele... Det er jo klart, du vil din kat det bedste smiley

    Venlig hilsen Jannike og bimserne c",)


  • #18   9. maj 2006 Mange tak for rådet Jannike og bimserne. og ja Bettemis får dem nu, men jeg vil til at stoppe smiley

Kommentér på:
Hvor langtid må man give p-piller ?

Annonce