{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Update!!! {{forumTopicSubject}}

Lige en lille update på Bella..
Ved ikke om i husker jeg skrev om min hunkat der havde ændert meget adfærd efter vi havde fået killing..
Sidste vi v prøvede var Feliway, men hun fortsatte med ikke at ville spise og små sure opstød, og stemmen var stadig væk. Derfor kontaktet jeg self. dyrlægen igår som synes vi skulle komme ind med hende..
Hun er nu blevet undersøgt bla taget billeder af mave/tarm hvor der er fundet enten en meget hård lille afføring eller et lille fremmedlegeme smiley
De har givet kontrast væske i forbindelse med at der skulle tages billeder, hvilet og har været med til at smøre hele vejen ned igennem, det har heldiigvis fået det til at passere og er nu nede tyktarmen. ( Så ingen operative indgreb ) De er sikkere på det vil passere, men beholder hende indtil. Hun har spist lidtefter det har flyttet sig så det er gode tegn..
Det var ikke lige det v havde regnet med da vi var ret sikkere på at de symptomer hun udviste skyldes stress pga. den lille ny.

Blev lige kastet tilbage til da Loke var syg, som jo os havde spist et fremmedlegeme 2 gange og til sidst måtte aflives. Er så spændt på hvad de siger morgen... Men æv hvor jeg synes det er uretfærdigt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update!!!
Kommentér på:
Update!!!

Annonce