{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.070 visninger | Oprettet:

Sandra L
Sandra L
Tilmeldt:
29. aug 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Tisser i hundens seng {{forumTopicSubject}}

Hej i kloge katte mennesker

Som overskriften siger så tisser min kat i min hunds seng smiley
Jeg har snart prøvet alt og han bliver ved, det er kun i min hunds seng han gør det ..
Han har ik fået nyt grus ( mærke) i hans lokum, jeg har flyttet det så det ikke står i nærheden af hundens seng, jeg tager lorte og tis en gang om dagen, og skifter grus ret ofte .. Men han bliver ved med at tisse i hundens seng og jeg er så træt af det nu at jeg overvejer at få ham aflivet:(
Han er 14 år og er kastreret, han er sund og rask og opfører sig som en på 4 så er også ked af at skulle aflive en rask kat..

Håber der er nogle der har ideer til hvorfor ham gør det og hva jeg gør ved det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser i hundens seng
  • #1   29. aug 2014 Først du skriver at han er sund og rask.....
    Har du haft ham til dyrlægen for at få det bekræftet???
    En kat kan jo godt virke rask, men sådan noget som urenlighed er kattens måde at sige på at noget er galt, så et dyrlæge tjek og et urintjek ville være en god ide hvis dette ikke er gjort nu..

    Dernæst, har han altid gjort det mens i har haft hunden, altså er hunden en ny hund??

    Og sidst hvad er hundesengen lavet af og hvad har du rengjort den med??


  • Sandra L
    Sandra L Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   29. aug 2014 Han har været til lægen og alt var fint .. De rådet mig til at vaske af i rodalon eller R10, min hund har en plast kurv med noget skumgummi i ( pt gamle have hynder for de kan komme i vaskemaskinen) resten bliver vasket i rodalon .. Min hund er 10 år så de kender hinanden godt .. Og det er min kat der bestemmer ( for det meste ) det har stået på i ca 2 år .. ( og min kat har været til tjek 3 gange på de 2 år)
    Jeg opfatter det nogle gange som en provokation fra hans side .. Han har også tisset på min taske et par gange.. !!:(


  • #3   29. aug 2014 Jeg kan godt læse, at katten er blevet tjekket, men er kattens <b>urin</b> blevet tjekket?

  • Maria S
    Maria S Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 3 Emner: 1 Svar: 18
    #4   29. aug 2014 Hej
    Kan din kat være jaloux på hunden. Hvis ja, så giv den mere opmærksomhed.
    Maria


  • Sandra L
    Sandra L Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   29. aug 2014 Dens urin er også blevet testet.. Og de får masser af opmærksomhed .. Begge to ( så meget de nu kan få med en 3 årig i huset) smiley

  • #6   30. aug 2014 Jeg ville forsøge med en ekstra bakke (en åben bakke, hvis den I har nu er lukket). Og flytte hundens kurv til et nyt sted, og spraye den med lidt Feliway.

  • #7   30. aug 2014 Jeg syntes som Tinka at et forsøg med en ekstra kattebakke ville måske være en god ide, og så vil jeg anbefale dig at prøve at vaske af i R10 i stedet for Rodalon, rodalon har desværre ikke evnen til at fjerne urinlugten for kattens lugtesans godt nok, det er R10 langt bedre til..

    Men tænker lidt at det er fordi katten vil dominere hunden, og fortælle hunden at han bestemmer, og når du siger det har stået på i 2 år, så er det nok desværre også blevet en dårlig vane for ham..


  • #8   30. aug 2014 Uha, jeg synes R10 lugter forfærdelig stærkt! Så tror hunden vil blive ked af at få R10 lugt i sin seng.

  • #9   30. aug 2014 Tinka i en plastseng bliver lugten jo på ingen måde hængende, og jeg syntes altså heller ikke at lugten hænger i det tøj jeg har vasket hvor jeg har sprøjtet R10 på inden det er kommet i vaskemaskinen..

    Det handler om at finde den rette dosis, og ingen af mine katte generes af lugten af R10, de kan 100 gange bedre lide lugten af R10 end de kan af mit rengøringsmiddel jeg vasker gulv af i..


  • #10   30. aug 2014 Jeg tænkte på skumhynden i kurven. Og der er det min oplevelse at lugten hænger ved længe. smiley

  • #11   30. aug 2014 Tinka personligt så tror jeg du har brugt alt for meget R10 på din sofa, og skumhynden kan vel komme i vaskemaskinen så bliver den jo skyllet grundigt igennem, modsat hvad du kan med din sofa..

    Ellers kan hun jo vaske hynden med lagereddike, det er også lugtfjernende..


  • #12   30. aug 2014 Ja, måske har jeg brugt for meget, men åbenbart ikke nok til, at hundelugten (eller hvad det er) er forsvundet smiley

  • #13   30. aug 2014 Og den del er pisse ærgerligt Tinka, men er blot bange for at så kommer lugten aldrig ud, men det er du jo også selv inde på, og at du er blevet snydt er der vist ingen tvivl om smiley

  • Sandra L
    Sandra L Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #14   30. aug 2014 Han er kun int i at tisse på hunden hynde for når de er til vask og lige skal bruge lidt tid på at tørre så er der Intet, der står min hunds seng unden noget i smiley jeg ved at han vil dominere hunden men det har han jo gjordt i mange år så det er jo noget pjat han så er begyndt på .. Jeg vil forsøge mig med R10 for det har jeg i huset .. Og kan forstå at der ik skal bruges ret meget..

  • #15   30. aug 2014 Nej der skal ikke bruges så hynden bliver gennemblødt eller våd, det skal blot sprayes i et tyndt lag og så en tur i vaskemaskinen bagefter..

Kommentér på:
Tisser i hundens seng

Annonce