{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Så stolt af ham :) {{forumTopicSubject}}

Hej KG

Bliver lige nød til at komme af med min glæde smiley

Jeg er så stolt af min dejlige panter kat Milo. Fra første gang han mødte sviger familiens hund og til nu er der sket så stor en forandring. Det harogså gjort jeg ikke længere har noget imod at svigermor kommer til overnatning sammen med hunden.

Første gang hunden var på besøg var kort efter vi havde fået Milo og set i bakspejlet, var det ikke den bedste idé. Vi endte med en stressede katsom fik et urenlgheds problem, øv øv. Men det fik vi styr på ret hurtigt hvor jeg fik hjælp af Heidi N herinde fra for at finde ud af hvad der hjalp smiley Så der kom en ekstra bakke ind og nyt grus også var hans lille problem løst og vi har ikke haft problemer siden med det. Plus han var utrolig urolig og stressede da hunden var der.

Så var egentlig ikke vild med at svigermor kom igen med hunden. Men det endte så med at hunden lige k op hurtigt i lejligheden på et tidspunkt hvor Milo satte den på plads og han turde går rundt nede ved hunden hvilket han ikke kunne første gang han så den. Dette møde varede dog kun en lille time og det var jo allerede en god udvikling.

Sidste gang var op til efterårsferien hvor jeg også blev påkørt. Men her var udviklingen at de kunne ligge ved siden af hinanden og sove og der var kun lidt hvæs og slå efter hinanden når de vågnede og en enkelt gang om natten hvor det var slemt. Så der var jeg allerede så stolt af den lille kat smiley

Lige nu har vi også hunden på besøg og det eneste der er. Nogen gange vil hunden lige lege lidt og den overrasker Milo som så hvæser også er det, det. Milo hopper bare op hvor hunden ikke kan nå ham og det er det. Så en utrolig udvikling synes jeg.

Vi har så de regler når hunden er der:
1. Soveværelset er hundefri område
2. Hund og kat må ikke være selv hjemme uden opsyn

Milos mad bliver også flyttet ind på soveværelset og det hele det går godt.

Så er så stolt over den udvikling de har taget smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så stolt af ham :)
  • #2   10. nov 2014 Ihh hvor er det dejligt at høre Heidi J, du skal se en dag så vil han dårligt ænse at hunden er der..

    Det at han hvæser når hunden vil lege, hænger nok i stor stil sammen med at hunde og katte ikke snakker samme sprog, så når hunden vil lege så logre den sikkert med halen, for en kat betyder det jo irritation eller vrede, så det forstår Milo jo ikke som leg, for logren med halen for en hund betyder dette jo glæde, det er slet ikke nemt at være hund og kat, og særligt ikke når de ikke bor fast sammen, for når de gør det så lærer de jo hinandens sprog..

    Men hen af vejen så vil Milo lære hvad hunden mener og vil, det tager jo blot længere tid fordi de ikke er sammen hver dag, men blot at i er nået så langt som nu er en kæmpe sejr, det betyder jo at man ikke behøver at sidde på nåle og hverdagen men hund og kat kan være normal, samt at din svigermor kan besøge jer uden problemer og i kan hjælpe hinanden med pasning af dyr smiley :D smiley herligt..

    Og er kun glad for at kunne hjælpe smiley


  • #3   10. nov 2014 Jeg er i hvertfald utrolig glad for det er kommet her til smiley

    For efter første møde der havde jeg godt nok dårlig samvittighed over at have stresset Milo så meget som jeg havde.

    Så er vildt glad for vi er kommet her til hvor de kan besøge os uden der er problemer med hund og kat smiley

    Og din hjælp den gang Heidi N hjalp mig utrolig meget smiley


  • #5   10. nov 2014 Hehe tak Panthera smiley Er også selv ret vild med det også var detlige et af de eneste jeg havde på den lille computer her smiley

  • #6   10. nov 2014 Amen Milo er jo bare såååå skøn så alle billeder af ham er fantastiske smiley <3 smiley

    Jeg er så vild med hans smukke sorte farve, hans skønne øjne og i det hele taget de dejlige udtryk han har i ansigtet.. smiley smiley smiley han er såå smuk...

    Jeg bliver såå forelsket i ham hver eneste billede jeg ser af ham smiley smiley smiley


  • #7   10. nov 2014 Jamen du er ikke den eneste han har smeltet Heidi smiley

    Hver gang jeg har folk på besøg så ender de med at udbryde "Pas nu på jeg ikke stjæler ham med hjem" smiley :D smiley :D smiley

    Den kat forstår at charme sig ind på folk og selv kameraet charmer han sig ind på smiley

    Men hvis du har facebook så kan du altid smutte ind og følge ham der på hans egen lille side hvor der kommer ofter billeder af ham ind herinde smiley


    profilbillede
  • #9   10. nov 2014 Det lyder da rigtig som en rigtig god fremgang smiley

    Jeg er jo selv i gang projekt sammenføring af kat og hund. Så når man hører andre succeshistorier er det bare dejligt!

    Her er forskellen så bare at de skal bo sammen. Hver dag! Spørg lige hvem der er lidt muggen over det smiley


  • #10   10. nov 2014 Karina jeg gætter på at katten er ret muggen over det smiley hehe

    Jeg synes det er en helt utrolig fremgang vi har oplevet her hjemme smiley


  • #11   10. nov 2014 Jeps smiley

    Ej det går nu meget godt smiley Så længe hun bestemmer, så er damen fint tilfreds! Og da hunden er jordens største bangebuks, så går det fint smiley


  • #12   10. nov 2014 Hehe smiley Godt at hører det også går godt hos jer smiley

Kommentér på:
Så stolt af ham :)

Annonce