{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.845 visninger | Oprettet:

Holdbart net {{forumTopicSubject}}

Hej KG

Vi skal have noget bedre hegn til indhegning af vores altan da Milo ind imellem smutter over til nabo altanen. Enten ved at kravle over det stykke der skiller vores altaner, eller nogen huller i hegnet da det ikke er det bedste da det egentlig bare er bærnet.

Vi har overvejet at måske købe noget hønsenet til at sætte op bla. der hvor han kravler over da det virker til at være den nemmeste måde at få det afstivet på der oppe. Men er bare bange for at han så måske skærer sig på kanterne smiley

Men ellers tænkte jeg på at købe noget net på zooplus

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattenet_kattelemme/kattenet/kattenet/345993

Men jeg aner ikke hvor godt det holder, om det kan holde til at han nogen gange strækker sig op af den ene pæl og kommer til at hive i det, for det gør han ind imellem også kommer der altså hul, også kan han gå lige så fint på kanten og ind til naboen. smiley

Håber i kan hjælpe.

Jeg vil ikke have kommentar om at vores altan ikke er helt sikker, da vi ikke kan gøre det bedre, jeg ønsker kun svar på det jeg har spurgt om eller hvis i har andre forslag til hvad der kunne holde, som dog stadig er til en rimlig pris. For vi er trætte af at klatre om på naboens altan for at få ham ind til os igen(læs: naboen er sjældent hjemme, eller sover når han gør det).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Holdbart net
  • #1   9. dec 2014 Hvis jeg var dig så ville jeg købe det net som zooplus har, jeg tror bestemt det er holdbart nok også til at han strækker sig op af det smiley

  • #2   9. dec 2014 Vil bare gerne vide om det kan holde til det. Da det ellers jo ikke gør nogen forskel for os, da vi har flere meter endnu af det bærnet vi bruger nu her. Og Milo er altså god til at lave huller i det hegn... der er strips lapninger så mange steder efterhånden smiley

  • #3   9. dec 2014 Hvis i kan gøre det fast både i top og bund er net fra zoopluds fint, men jeg ville nok købe det bid sikre? Min datter har haft det klare og det holdt da til flere storme, men hendes katte var så ikke oppe og se om de kunne bide i det.
    Hun havde ikke mulighed for, at fastgøres toppen, så det var lange bambus stænger og snor som holdt det oppe, ikke det smukkeste smiley

    Jeg ville gå et skridt videre end hønsenet, men du har ret, at det kan holde sig selv mere, men 5x5 cm tråd net vil kunne stå selv hvis der er et rækværk det kan sættes fast til, og du vil kunne bukke nettet ind i toppen uden, at der skal hyldeknægte eller andet smiley så det giver mere ro i udseende.
    Mit hegn står jo så i hækken, og bliver jo væk i den med tiden, og det var først da Røde kom jeg fik lavet et ombuk smiley


    profilbillede
  • #4   9. dec 2014 Det bid sikre smiley

    profilbillede
  • #5   9. dec 2014 Altså det eneste sted det ikke kan gøres ordentlig fast er i det rækværk der er over til nabos altanen hvor vi har en teori om han klatre over da vi ikke kan se nogen synlige huller i nettet.

    Ellers har vi fået lavet en ramme hvor det gamle hegn er på. Vores idé med det nye hegn er så kun at sætte det fast der hvor han ligesom kan nå og kan komme ud hvis der kommer hul i.

    Men det er heller ikke fordi han bider i det, han strækker sig op af den ene pæl hvor nettet sidder omkring også kommer han til t lave hul. Men kan det bidsikre net også holde til det?


  • #6   9. dec 2014 Det tror jeg det kan?? Men jeg har ikke haft det.

    Nu siger du i har en fast ramme, jeg tror, at en af grundene til, at mit fungere er, at det kun er fastgjort til jernstænger og det hele gynger når de rejser sig op ad det?
    Mitti klatre nu og da i det, men hopper ned når han når ombukket.


  • #7   9. dec 2014 Ja det kan jeg jo godt se kan give en virkning på det smiley

    Men min idé lige nu er nok at hører noget familie omkring om de har noget hønsenet der kan komme op der hvor vi tror han klatre over også købe det bidfaste net til det rundt om bare for at være sikker at han ikke kan stikke af nogen steder.

    Ellers må vi prøve at lave et indfald af en eller anden slags så han ikke kan klatre over heller smiley

    Men tro det bliver gjort i det nye år, da pengene er lidt små her i december måned med gaver og transport frem og tilbage til familie smiley og vi skal også have købt en ny scooter på et tidspunkt da jeg jo kørte galt med den anden. Så ja penge er lidt småt lige fortiden også derfor jeg håber det kan ordnes med lidt billige materialer smiley


  • #8   9. dec 2014 Ja pengene ryger hurtigt i denne månede og der er tit smalhals i januar også smiley smiley

  • #9   9. dec 2014 Nemlig smiley Og kom lige i tanke om jeg skal have købt nye bøger i januar også til 1200 kr smiley

    Pengene bliver mindre og mindre. Håber vi vinder lidt flere penge på vores 7 skrabe julekalender som vi har i år(ingen der er betalt selv, fået af forældre og svigerforældre)


  • #10   10. dec 2014 Jeg vil helt klart anbefale det bidsikrede
    http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattenet_kattelemme/kattenet/kattenet/342413

    Jeg har sat det op med gardinskinner i min have dør og det holder fint,selvom ham den frække har prøvet at klatre m.m. i det.


Kommentér på:
Holdbart net

Annonce