{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.076 visninger | Oprettet:

Jeg er så stolt af Bettemis! {{forumTopicSubject}}

I går fik vi em ubuden gæst! En lille Mus!

Min forældre sad nede i stuen og snakkede da der lige pludselig kom en mus løbede hen af gulvet og ind under sofan! Min mor som er rædselsslagent for mus skyndte at få benene op i sofan, Min far kaldte på mig, og spurgte om jeg ikke lige kunne tage Bettemis med (Hun lå og sov ved mig) Så jeg vækkede Bettemis, og gik ind i stuen. Jeg satte Bettemis på gulvet. Hun gik utilfreds hen til en stol og gav sig til at sove igen.

Jeg hoppede op i sofan (Kan heller ikke lide mus) Min far prøvede og få mussen logget ud på gulvet. Lige pludselig så jeg bare Bettemis tage et spring hen af gulvet og HAPS! Så havde hun fanget den! Der kom et lille piv fra mussen, så hun havede slået den ihjel. Bettemis var meget stol! Var vi også!

Har du en oplevelse med din kat som du er stolt af?


Kommentarer på:  Jeg er så stolt af Bettemis!
  • #1   12. maj 2006 Min dejlige Trille kan også fange en mus på minutter..... Jeg har oplevet at hun gik ud og der gik altså ikke mere end 10 min. så kom hun ind med en mus. Der blev jeg sku noget overrasket... *S*

    Og hun skal jo altid ind og vise musen, før hun kan æde den, og vil selvf. helst æde den på mit gulvtæppe, meen så ryger hun altså udenfor... Det er ikke så lækkert...


Kommentér på:
Jeg er så stolt af Bettemis!

Annonce