{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.330 visninger | Oprettet:

Mad til overvægtig kat {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Milo blev dømt for tyk sidst vi var ved dyrlægen i slutningen af februar. Så ca. en måned siden. Vi fodret ham med Kingsmoor før og nu her, og han er lige begyndt at få en god del af hans mad i funboard, meningen er jeg vil gerne over at han skal have alt hans foder derfra, men det bliver først når den hund vi passer er kommet hjem igen. Så han får også i hans skål.

Jeg har vejet ham hver uge om søndagen for at se hvordan det går, og han har ikke tabt sig endnu smiley Jo vi havde et lille vægt tab men det er som om det er kommet på igen smiley I den sidste uges tid har vi ikke kunne lege så meget med ham, da vi ikke vil frem provokerer at hunden også bliver helt legesyg. Da de ikke leger på samme plan og Milo så tit bliver sur på hunden hvis det er. Det bliver bedre igen når hunden er væk.

Ved siden af hans tørkost får han mellem 80-100 gram vådfoder om dagen fordelt over 2 måltider, en morgen og aften.

Dyrlægen forslog vi måske skulle over på et nyt foder fra Hills der hedder Metabolic, har også været inde i læse på det. og selvom det på deres side skal sælge det lød det lovende. Men så så jeg på hvad det indholdte og den første ting jeg kunne læse var hvede smiley Plus det er også lidt halv dyrt.

Har også overvejet at gå tilbage til Arion bare på deres Light foder. Det lyder lovende synes jeg, og har 4x350 poser liggende her hjemme af det fra da jeg gik rundt på udstillingen i Hedensted :) det er heller ikke meget dyrere end Kingsmoor og uanset hvad skal jeg alligevel snart have nyt foder hjem.

Så vil egentlig hører om I har erfaringer med de 2 foder jeg har nævnt eller om der er noget andet jeg burde prøve?

Jeg vil ikke have nogen dumme kommentar, ikke have afvide at jeg foder på en forkert måde. Jeg søger kun råd til fodermærker der er gode til for tykke katte, der samtidig er indekatte med adgang til altan. Råd der er skrevet og formuleret på en god måde er velkommen, men dumme kommentar vil vedkommened blive sat på filter!

Tak på forhånd. smiley I får lige et gamlte billed af Milo med på vejen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mad til overvægtig kat
Kommentér på:
Mad til overvægtig kat

Annonce