{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Sofus stresser {{forumTopicSubject}}

Hjælp!
Mine to dejlige tosser har altid haft det godt sammen.
I lørdags da jeg var i haven med dem, ville Sofus snuse til den skovl jeg gravede med og da jeg ikke var opmærksom nok, fik han en over snuden. Det gjorde ondt og han stak af, på vej ind i huset faldt han over Sofie og det gik så ud over hende at han havde ondt. smiley
Jeg måtte skille dem ad, fordi han var så stresset/ondt/bange.
Sofie blev ved med at "tale" til ham (det lød som om hun var forvirret og sagde "det er jo bare mig") det var ikke skrig/hyl eller lignende.
Han blev ved med at være nervøs, selvom der faldt rimelig ro over dem.
Hver gang jeg tror at nu er alt godt igen bliver han forskrækket og knurrer ad hende igen.
Efter aftale med dyrlæge fik han smertestillende igår (skal have igen iaften og imorgen) for at udelukke smerter (der er intet, når jeg rører, trykker, prikker)
Nu troede jeg at alt var godt igen og gik hen for at lukke ham ind fra havestuen (han vil hellere ind ad døren end at bruge kattelemmen) han miavede da han så mig, Sofie svarede og hoppede ned ved siden af ham for at komme med. Så knurrede han ellers igen og fik hanekam og kæmpe hale. Hun blev selvfølgelig også bange/forskrækket og svarede med stor hale og forvirrede miav.
Hvad f gør jeg? Jeg har bestilt rc calm hos zooplus, det kommer i næste uge.
Jeg tør dårligt forlade dem/sove da der skal så lidt til før han bliver bange.
De er begge kommet for tidligt hjemmefra og har hver deres særheder, det har ikke været et problem før.
smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sofus stresser
Kommentér på:
Sofus stresser

Annonce