{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Nyt om Lunas nat {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg fortæller jer lige lidt om "fortsættelsen" af Lunas nat ( (link fjernet) ). Jeg beklager ventetiden.

Jeg gik op og hentede dyne og pude, tog Lunas kurv hen på gulvet ved mit hovede, men knap havde jeg lagt mig, før Luna hoppede op og forsøgte at grave hovedet ned under min dyne. Det endte med, at jeg lagde kurven op i min fodende, og efter at have beroliget hende, lagde jeg mig ned. Jeg tjekkede lidt til hende hvert 10. minut, kunne ikke rigtigt sove (sofaen er ret ukomfortabel).
Så begyndte postyret!
Præcis kl 24 hoppede hun ud af kurven for at spise. Det var godt. Derefter gik hun ind i stuen og satte sig midt på gulvet og stirrede på et eller andet, der ikke var der.
Efter at have siddet der i 5 min, hoppede hun op på stolen og lå dér helt roligt. Jeg forsøgte at kalde hende hen i kurven igen, ingen reaktion. Nå, tænkte jeg, det ved hun vel bedst selv, og prøvede at sove...
Et kvarter efter besluttede jeg at flytte op på mit værelse, jeg kunne simpelthen ikke sove i den sofa. Tænkte, at katten ikke havde noget imod det, så det gjorde vi.
Oppe på værelset ville Luna heller ikke ligge i kurven, men ville derimod meget gerne ind under min dyne... Jeg tog håndklædet og hun lagde sig ind til mig, der var hun tilsyneladende tilfreds. Så gik der endnu 20 minutter, så skiftede hun mening. Ud og sætte sig midt på gulvet, helt roligt som om hun igen betragtede noget, jeg ikke kunne se...
Hun var slet ikke "lige-ved-at-føde-agtig" på dette tidspunkt, så med udgangspunkt i dyrlægevagtens råd, satte jeg kurv og Luna nedenunder, og ville kigge til hende tidligt næste morgen, evt. ringe, hvis der ikke var sket noget. Hun havde jo prøvet det før, tre gange.

Næste morgen kl 5.30 vågnede jeg, gik ned på badeværelset for at se til hende. Hun var der ikke?
Min mor fortalte mig, at hun var gået på toilettet og havde lukket Luna ud. Den var helt "normal", fik jeg at vide.
Vis på, at der så ikke var kommet killinger, gik jeg ind for at ringe til dyrlægen.
Her fik jeg at vide, at jeg evt skulle tage hendes temperatur, og ellers skulle jeg bare give hende mere tid, hvis hun ikke så ud til at være stresset eller have smerter. Går fødslen igang, og der ikke sker noget i en time, skulle jeg ringe igen, ligesom i går. MEN han sagde, at det, Luna var ude for her, ofte kunne tage 10 dage - en slags "opvarmning".

Problemet er, at Luna ikke er kommet hjem endnu. ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt om Lunas nat
Kommentér på:
Nyt om Lunas nat

Annonce