{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Smilla 3 år {{forumTopicSubject}}

Ja altså i dag er så dagen hvor det er bestemt at Smilla har fødselsdag smiley

Ja OK for dem som ikke kender Smillas historie kræver det måske lidt forklaring smiley

Smilla blev fundet på min søsters arbejde, hun arbejder på en produktionsvirksomhed hvor der kun er 3 naboer og en skov, de oplever hvert år sommer/ efterår at killinger bliver dumpet ved dem smiley
Og altså denne gang var det altså Smilla, de ansatte var efterhånden mættet med katte de havde taget til sig i årenes løb og min søster har hørt på mig i flere år at jeg godt kunne tænke mig en blå kat, så snu som hun er sendte hun mig et billede af søde Smilla og skrev "skal du ikke have en kat mere??"
Så kom de små grå i gang og det blev vendt og drejet, for Tøsen har aldrig rigtig brudt sig om andre end sig selv, men vil valgt at tage chancen og det er nu snart 3 år siden smiley

I hvert fald grundet hendes tandskifte da hun blev steriliseret besluttede vil at hun skulle have fødselsdag den 25 maj (det var noget med en kat der blev fikset samtidig med hende der havde nøjagtig samme tandskifte som hende og han var 25 uger)

Smilla er i dag en stor flot mis på ca 5 kg ( flot af en hunkat) hun trives og er næsten accepteret at Tøsen, blot hun passer sig selv og ikke driller for meget, hvilket er lidt svært for Smilla smiley men så må man jo tage hvæs og brummen med smiley hun er en værre kælepotte og selskabs papegøje, hun ynder at hænge på armen og blive museet og når det er nok tager vil en tur på skulderne. smiley
Sin fødselsdag tilbringer hun med at sove indtil videre smiley smiley smiley

God 2. Pinsedag til jer alle på KG


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smilla 3 år
Kommentér på:
Smilla 3 år

Annonce