{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Er der virkelig så stor forskel på katte? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg stiller måske et dumt spørgsmål. Men jeg har 2 huskatte og Mini er helt vild med fluer og edderkopper. Det er fint.
Men Marius, har er simpelthen så pjattet med fugle i alle afskygninger. Det er alt fra fugleunger, voksne fugle og fugleæg. Han kommer med 2 fugle eller æg om ugen. Ville så meget hellere have at det var mus han kom med... Men sådan er det jo.
Men er der nogle racer, som bare er helt pjattet med fugle? (prøver også at gætte hvad mine er en blanding af)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der virkelig så stor forskel på katte?
  • #1   11. jun 2015 Om det har med rase at gøre ?? Det tror jeg ikke smiley men katte er bare så forskellige.

  • #2   11. jun 2015 Katte er meget forskellige smiley især huskatte er gode jægere smiley Nogle foretrækker fugle, andre foretrækker mus og andet "kravlende".

  • #3   11. jun 2015 Jeg har huskatte som er hun katte og en kommer hjem med fugle og mus og så har jeg en kat som kommer hjem med mos , og og så 4 som ikke rigtigt kommer hjem med noget , katte er bare forskellig, smiley

  • #4   11. jun 2015 Okay...
    Nå men det kunne jo godt være at der var en sammenhæng.... Håber så bare på, at Marius snart hopper på musene i stedet.. Har dog lavet en aftale med ham om, at Skaderne, DEM skal han bare gå igang med. Men jeg, musvitter og duer er altså nummer 1. Mini (som ikke er særlig Mini længere) han spiser som sagt edderkopper og hjælper med fluer. Men han tager også fjerne af fuglene, som Marius har fanget og siger: Se Her mor.
    Tossehoveder smiley


  • #5   11. jun 2015 katte er vidt forskellige uanset race, det er lidt ligesom med mennesker der har forskellige hobbyer trods de har samme familie relationer..

    Min den lille er helt pjattet med alt der kan flyve og hun er en super dygtig musejæger, den store hun kigger på alt hvad der rør sig og tænker: hvorfor i alverden skulle jeg dog rende rundt og bruge en masse energi på at fange min mad, når nu den bliver serveret kvit og frit hver eneste dag flere gange om dagen smiley smiley smiley smiley


Kommentér på:
Er der virkelig så stor forskel på katte?

Annonce