{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
878 visninger | Oprettet:

Rubi kørt over :´( {{forumTopicSubject}}

D. 29/6- 2006
smiley Ja,,, så Skete det smiley Det var et fygteligt fund.. smiley
Stod i vores entre og skyllede en bluse, så hørte jeg en mis jamre sig, og tænkte bare "Rubi, du har jo ogs mad udenfor",, så blev han ved og tænkte at det lød anderledes end p.a.g. madmangel.. Så stak lige hovedet ud af døren, og så Rubi, vores Dejlige kat på 9 år ligge på en havehønne til en havestol.. FUCK mann.. Gik derud, og ku bare se der var blod ud over det hele.. Kaldte på min far så godt jeg ku, var helt mundlam... smiley

Stakkels Rubi.... , han var blevet påkørt af en bil, som har kvast han ene bagben totalt... smiley Der var ingen knogler tilbage, kun huden og poten hang der.. smiley Årg skat... <33 Er Så ked af at du skulle lide det sidet tid... Vi ringede til dyrelæge og kørte ud med ham, så han blev aflivet og fik Fred smiley

Men stakkel stakkels ham... Kan Slet ik ha de mennesker der påkører et dyr også bare kører videre... Han sku ha været død på stedet, det havde været bedst..! Stakkels Rubi... Årg', er ked af at han led smiley :'(

Hvil i Fred Søde,,, Hils Bonnie i himlen,... <33 Her er SÅ STILLE uden jer to... Hvorfor skal det være sådan smiley :'( smiley

Elker Dig <333 Husker Dig altid som udyret :')
(ligesom i skønheden og udyret) For nok var du Grim uden på skath, men du var noget af det sødeste, selvom du var en tam vildkat... Du har været meget igennem... Du fortjente Fred, - bare ikke sådan her... Undskyld ! Selvom jeg intet ku ha gjort...! Du fortjente det bare ikke på den måde her...

Elsker Dig <333 Glemmer dig ALRDIG, - du blir husket som MIN figther! <3333

Du vil leve videre i mit hjerte sammen med Bonnie og ALLE mine andre Elskede , der er draget ud på den sidste rejse... <3333

Vi ses på den anden side... <333 Jeg har mange at se frem til at møde den dag jeg drager af sted.. <333


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rubi kørt over :´(
  • #1   29. jun 2006 ØV Katja - det er sørgelig oplevelse smiley

    Knuz og tanker...


  • #2   29. jun 2006 jeg har selv prøvet det...det er fucking ubehageligt at tænke på

  • #3   29. jun 2006 Knus fra Marianne og Oscar. Havde ellers lige siddet og nydt billeder af Gismo før jeg læste dit indlæg. Gi ham en ekstra knuser.

  • #4   29. jun 2006 ÅRRH NEJ smiley ! føler så meget med dig , . piv piv . så er det man er gald for at have en indekat .. årh ha , jeg har så ondt af dig , og af Rubi den lille stakkel smiley Hvad med at tænde et lys for ham på den der Dyreminde - side ?

    Mange trøsteknus herfra !


  • #5   30. jun 2006 Stakkels dig, hvor er det trist at miste sin kat på den måde.
    Hvor var det godt han kunne finde hjem til dig, så du kunne hjælpe ham.

    Sender dig en masse trøstekram


  • #6   30. jun 2006 Synes det er virkelig trist det der er sket..
    Men nu viler han i fred...

    Dog vil jeg lige sige at mange dyr som er blevet påkørt forsvinder der fra hvis ellers de er i stand til det...
    Derfor er det jo så ikke sikkert at den der har på øørt din kat har kunne gøre noget...
    Men det er stadig trist og kan godt forstå din frustration !

    Men folk der har prøvet at køre et dyr ned har det mindst lige så slem som ejeren...
    Tro mig jeg ved det... Jeg har nemlig været ude at køre med min mor en dag og så løb der en kat ud foran bilen, vi kunne intet gøre selvom vi forsøgt, vi hamte katten men den var ikke død, så vi var nød til at stoppe nogle der kunne slå den i hjel da vi ikke selv kunne.. Der kom så heldigvis 2 mænd og de slog den i hjel... Men glemmer aldrig det bump det gav i bilen da vi kørte over den, det var så forfæreligt.. Og nu er jeg så angst hvis jeg ser en kat ude i grøften eller på en mark, er så bange for at den løber ud forand..

    Men stadig trist at din kat er borte !


Kommentér på:
Rubi kørt over :´(

Annonce