{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Øremider {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Jeg mistænker min lille baby for at have øremider. Hun har "snask" i øret, men hun klør ikke ret meget.
Hun skal til dyrlægen og steriliseres på tirsdag, og så vil jeg da selvfølgelig lige forhøre mig omkring det, og med behandling af det.

Er der nogen der ved hvad en cirkapris på behandling af øremider ligger på? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øremider
  • #2   17. sep 2015 Ok, tak for svar smiley
    Ja, altså hun skal godt nok være indekat, men skulle det ske at hun smutter ud eller at jeg engang skal flytte, så er det gjort.
    Jeg så tilfældigvis at mange dyrlæger kører en kampagne med Dyrenes Beskyttelse hvor de har 50%, og så er det da med at slå til. Jeg har alligevel gået længe og tænkt at det skulle gøre. Og på en SU, er 50% mange penge at spare smiley


  • #4   17. sep 2015 Vil helt klart anbefale en Dectomax behandling.
    Rigtigt du kan få noget du skal dryppe i ørerne, men det virker altså ikke altid, og øremiderne vender tilbage.

    Ved Dectomax renser dyrlægen øret i det, samt giver en indsprøjtning, så det ligger sig i blodet på katten. Det er langt mere effektivt, og kræver kun lige du renser ørerne et par gange efter endt behandling.

    Behandlingen koster lidt mere, men virker med 100% sikkerhed.


  • #5   17. sep 2015 Henriette

    Tusind tak, jeg vil lige få det skrevet ned, og så snakke med dyrlægen når vi skal afsted smiley


  • Animaks.dk
    Animaks.dk Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Svar: 5
    #6   22. sep 2015 Hvis du vil gå den naturlige -og stadigvæk meget effektive vej til at slippe for øremidderne, kan jeg varmt anbefala B&B Ørerens. Den er mild og meget effektiv.

    Mvh. Peter


Kommentér på:
Øremider

Annonce