{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

argh! tosserne 3 år! {{forumTopicSubject}}

Argh! Jeg har helt glemt at tosserne er blevet 3 år i løbet af sommeren! Shiiii det er vildt som tiden flyver!
16 oktober har Sofus boet her i 3 år og 21 december har Sofie boet her i 3 år. Alligevel bliver de stadig drøn hamrende overraskede når den anden kommer ind i rummet smiley
Tosser! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  argh! tosserne 3 år!
  • #1   26. sep 2015 Sofus

    profilbillede
  • #2   26. sep 2015 Sofie

    profilbillede
  • #3   26. sep 2015 Tillykke til "Tosserne" smiley

  • #4   26. sep 2015 Tillykke med de 3 år til Sofus og Sofie. De ser meget søde og glade ud.

  • #5   27. sep 2015 Ja det med katte fødselsdage holder jeg ikke ret meget tjek på smiley selvfølgelig har jer styr på alderen og hvilken månede de er født i, men har mere styr på hvornår de flyttede ind.
    Tillykke med tosserne.


  • #6   27. sep 2015 Tillykke Tosserne smiley

  • #7   27. sep 2015 Jeg aner faktisk ikke hvornår de er født (Sofus fundet på motorvej og Sofie solgt af løgner på dba til en uvidende familie og videre til mig)
    Jeg ved præcis hvornår de flyttede ind smiley


  • #8   27. sep 2015 Ihhh jamen tillykke med Sofie og Sofus.
    Ja det er utroligt som tiden går, det er som om at fra den dag man får katten ind af døren så kan man slet ikke huske tiden inden man fik kat, sådan har jeg det i hvert fald, jeg fatter slet ikke at Tøsen bliver 9 år til februar og Smilla har boet her i 3 år nu, hun flyttede ind den 31. August for 3 år siden og hun opfører sig stadig som en stor killing, sjovt som tiden på en gang står stille og iler afsted. smiley smiley smiley


  • #9   27. sep 2015 Min datter blev 11 lige om lidt, jeg kan det ikke følge med!

  • #10   27. sep 2015 Nej lige det der med børnene der bliver ældre er også svært at fatte, man syntes jo det var i går man skiftede ble på dem, og Vi bliver jo ikke ældre vel, så hvordan Søren kan det være at børnene bliver det smiley smiley

    Nu har jeg ikke selv børn men nyder godt af min nevø og mine venners børn og jeg kan altså slet ikke følge med, min nevø har jeg ofte passet da han var lille, når han var syg tog jeg gerne tjansen med pasning så min søster og svoger kunne tage på arbejde, jeg var nemlig ledig den gang så jeg kunne jo lige så godt passe ham. Men det har jo gjort at jeg har været en del af hans opdragelse og hverdag. I dag er han 22 år til december, han er blevet student og for 2 år siden flyttede han til Århus for at gå på universitetet, han har fundet sig en sød kæreste,men altså halloo han er da stadig min lille nevø der ræser rundt på græsplænen og alt muligt.... Nårrrhhh nej det er han så ikke for nu er han en næsten voksen mand, har lig købt sin første bil og har sit eget liv.
    Men en skøn dreng det er han nu stadig og han vil altid være mosters lille stump smiley smiley smiley
    Men det er nu mærkeligt at han er blevet så gammel og det samme med mine venners børn så snart de rammer konfirmationsalderen så sker der altså bare rigtig meget, og meget hurtigt, og igen Vi bliver jo ikke ældre såååå smiley smiley smiley


  • #11   27. sep 2015 Det er vildt! Jeg har arbejdet som pædagog i 9,5 år i samme område. Prøv lige at regne ud hvor store mine gamle børn er! For søren da, jeg skiftede jo ble på dem igår og nu går de snart ud af skolen smiley

  • #12   27. sep 2015 Så bare se når i bliver bedsteforældre/ bedstemoster smiley
    Utroligt når ens børn ikke længere er unge, men satte forældre og det ældste barnebarn er startet i skole, et til starter næste sommer. Emma får så lov til, at vente et år ekstra, både fordi hun er december barn, men også fordi hun jo går i specialbørnehave og hun kommer heller ikke i alm. Skole, men Uuuha hun er lige så stor som sin fætter på 7, og et hoved højre end sin 2 mdr ældre fætter, som bliver 5 i oktober.


Kommentér på:
argh! tosserne 3 år!

Annonce