{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.957 visninger | Oprettet:

Helt ny killing har lopper med hjem? {{forumTopicSubject}}

Jeg var igår ude at hente vores nye killing på 12 uger. I dag sidder jeg og kigger på ham, hvor han så klør sig på halsen. Idet han klør sig kan jeg se en loppe, som er tæt på at falde af, men som hurigt kryber ind i pelsen igen. Straks går jeg halvt i panik og tænker f*** nej! Ikke nok med at lopper er ulækre, og har det med at bide mig.. De er også svære at få ud af huset, når først de er kommet ind.. Jeg har lige givet ham Frontline - inden jeg nåede at læse at lopper er resistente over for det - så jeg er på vej ned efter noget Advantage i stedet for. Hvis lopperne ikke er væk på ham imorgen - efter de 24 timer - kan jeg så give ham Advantage med det samme, eller skal jeg venter de typiske 4 uger med at give ham igen?

Hvordan er jeres erfaringer med sprøjtemidler til hjemmet? Vi har flere lammeskind - 2 som vores killing har ligget i indtil videre - og jeg frygter at æggene ligger i skindene og venter på en varm kattekrop, så de kan udklække sig.. Det ene skind er sort, og er svært at se noget på. Hvad tænker I jeg skal gøre? Han kom som sagt kun hjem i går d. 27/10, men jeg er allerede panisk!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Helt ny killing har lopper med hjem?
Kommentér på:
Helt ny killing har lopper med hjem?

Annonce