{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Søskende :) {{forumTopicSubject}}

Så jeg er så heldige at få lov at "låne" min søsters vidunderlige killinger på ubestemt tid da de min søster og hendes mand skal klargører og sælge deres lejlighed for at flytte tættere på. De bor i Svendborg og vil gerne flytte til København. Hun var rigtig ked af det, men vi blev enige om at killingerne ville have det bedre her i en tid, end midt i flytterod, maling og mennesker som skulle komme og kigge på lejligheden sammen med ejendomsmælgeren. De kom igår og det gik super fint med alle vores mislinger som tog glædeligt imod dem smiley men pludselig begyndte den ene killing at hvæse af den anden killing og ville slet ikke have noget med ham at gøre. Der var ikke slåskamp eller noget, men hun udviste bestemt at hun slet ikke gad ham (hvilket han jo var meget overrasket over). Idag ligger de igen og sover i ske, og hygger sig og det virker som om de altid har været her smiley jeg havde regnet med der ville være lidt sure miner fra mine 3 nu der kom nye ind, men den eneste fnidder der var, var da de to ikke kunne enes. Der er intet nu, men det undrede mig virkelig når de to nu har boet sammen. Nogen forklaring? smiley kan det være noget med lige at sætte rang orden når de nu er et nyt sted?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søskende :)
  • #1   8. dec 2015 det kan sagtens være: her bestemner jeg altså! Bare lige for at sætte tonen

  • #2   8. dec 2015 Hehe.. Det tænkte jeg også smiley for idag er der ingenting smiley de prøvede også med ferb idag (vores absolutte alfahan), men han gad slet ikke kampen.. Hehe.. Han bød dem bare op til leg ved at kaste sig vildt rundt med legetøj for at prøve at få dem med..

  • #3   8. dec 2015 I en utryk situation, kan en kat godt give skylden til den som nu er tættest på, så jeg ser det udbrud som en reaktion på det nye, og så har de igen fundet tryghed hos hinanden.
    Dejligt det gik så godt, normalt vil jeg aldrig anbefale en midlertidig flytning, men kan godt se, at det ikke var ideelt at blive.


  • #4   8. dec 2015 Det kan dreje sig om en længere periode da det kan være svært at få solgt lejligheden, og finde den rette lejlighed i København med tilladelse til kat. Det er absolut ikke den optimale situation, men den bedste løsning under omstændighederne. Der var en masse med noget jobskifte og ting jeg ikke vil gå ind på :). Jeg er ihvertfald glad for at kunne træde til og agere plejemor når jeg tænker på alle de stakkels katte der sættes til salg grundet folk pludselig mener de ikke har tid, eller at det "passer dårligt lige nu". Langt hellere at killingerne er her end at de konstant skal lukkes af vejen fordi maling skal tørre, eller at ejendomsmælgeren kommer ind med folk der måske ikke synes om katte. Så hellere at de tumler rundt her i trygge omgivelser indtil alt er på plads smiley

Kommentér på:
Søskende :)

Annonce